• Äldre 1 Jul 21:50
    935 visningar
    8 svar
    8
    935

    Någon som har varit hos en spåkvinna?

    Finns det någon här som har varit hos en sådan och vad berättade hon för er? Stämde det annars? Jag har kollat runt på några horoskopsidor på nätet men kan inte ta dem seriöst, bland annat säger de att det kommer gå bra på jobbet men jag har inte ens ett jobb.

  • Svar på tråden Någon som har varit hos en spåkvinna?
  • Äldre 1 Jul 21:56
    #1

    Jag frågade om rätta lottoraden och fick den. Funderar på att göra om det då och då när pengarna tagit slut.

  • Äldre 2 Jul 08:22
    #2

    Någon annan? Jag skulle verkligen behöva få veta ett och annat om min framtid.

  • Äldre 2 Jul 08:24
    #3

    En gång när jag var runt 15 år, på ett tivoli. Hon tog hutlöst mycket betalt och berättade att jag skulle gifta mig med en mörk man och få 3 barn. Nåja, jag gifte mig med en ljushårig man och fick 7 barn ...

  • Äldre 2 Jul 09:05
    #4
    lövet2 skrev 2014-07-02 08:24:34 följande:

    En gång när jag var runt 15 år, på ett tivoli. Hon tog hutlöst mycket betalt och berättade att jag skulle gifta mig med en mörk man och få 3 barn. Nåja, jag gifte mig med en ljushårig man och fick 7 barn ...


    Ok, min mor var till en för lite mer än 30 år sen, hon sa att mamma skulle få två barn av manligt kön och båda skulle få en jäkla massa problem, båda stämmer. Så vet inte riktigt vad jag ska tro.
  • Äldre 4 Jul 10:03
    #5

    Det är ju rent båg.

    Dessutom, vad för nytta har man av att höra en "spådom" som man bara efteråt kan säga "oj där gissade man visst rätt" till.

  • Äldre 11 Jul 20:23
    #6

    Nej jag har aldrig känt att jag har så mycket pengar att jag vill lägga dem på taskspeleri.

  • Äldre 11 Jul 20:45
    #7

    De som är bra använder sig av
    ">kalläsning
    och
    ">Barnum-uttalanden
    samt mer eller mindre kvalificerade gissningar. Är du exempelvis en osäker kvinna över 25 är som frågar om sitt kärleksliv det en kvalificerad gissning att du inte har hittat rätt karl än, att du har orealistiska krav (ofta en lång, välutbildad, välbetald ömsint singelman). DÅ säger man att du kommer träffa den rätte men att du får vänta lite.


    How do we see the new masculinity in its most ideal form? In one word - Freedom.
  • Äldre 15 Jul 21:17
    #8

    Varför man med vett och vilje skulle lägga tid och pengar på detta är för mig en gåta. Annat än för att avslöja den förstås.

Svar på tråden Någon som har varit hos en spåkvinna?