• Aniiee

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

Det är bara att titta i TS andra tråd...... sist jag tittade så var inlägget kvar.....

You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:02:45 följande:
    skillnad på att skriva "du har fel" och "du är riktigt äcklig så alla bör igonera dig pga ditt utssende"
    Du tolkar in en massa saker som inte står, i det citatet och massa andra saker som du svara på. Det är inte bra.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:26:03 följande:
    "riktigt äcklig människa"

handlar ju om utseende.

skulle vara intresant om hen kunde svara här i forumet vad hen menade..
    "äcklig människa" behöver inte alls handla om utseende. Det kan lika gärna handla om att folk har en äcklig attityd, en äcklig människosyn, en äcklig snobbism, och en massa andra äckliga saker.
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:34:01 följande:
    va? hen skrev "igonera den här riktigt äckliga männskan"

klart o tydlige ett enormt angrepp.
    Nu tolkar du in saker som jag inte har skrivit också....
  • Aniiee
    Vitrysk hockeyhjälte skrev 2014-07-04 15:04:10 följande:

Jag kan inte avgöra huruvida du är äcklig eller inte, och jag skulle definitivt inte göra det baserat på ditt utseende.

Däremot verkar du ha rätt grava issues med... ja, typ allt. Nästa gång man läser i tidningen om någon som flippat och med kulspruta börjat meja ner folk i ett köpcentrum eller liknande skulle det tyvärr inte förvåna mig om det var dig det handlade om. Det är precis så labil och virrig du verkar vara.

Jag skrev en grej i en annan tråd, men nu skriver jag det rent ut i TS tråd:

TS låter EXTREMT mycket som Elliot Rodger. Att läsa TS trådar är som att läsa Elliot Rogers manifest. (För den som inte vet vem Elliot Rodger är så gås hans
    ">manifest igenom här
    ). 

Lyssna om ni ids och tell me att det inte låter så.....
  • Aniiee

Meh! Jäkla nya FL.......
    ">Try again
    .

• Aniiee

Eh! Sök på youtube: Elliot Rodger: WHY?

• Aniiee
    sharatec skrev 2014-07-04 17:57:56 följande:
    Han har uttalat förståelse för ER tidigare. Gråter
    Kinda had that feeling.....Gråter
  • Aniiee
    LitenLarv skrev 2014-07-04 21:56:45 följande:
    Det är jätteohyfsat att gå till personangrepp och kalla en annan person fula och nedsättande saker. Inte ok!!!

Däremot förstår jag inte varför du tar det så personligt. Jag kan lova dig att världen inte är emot dig. Om du läser andra inlägg så kommer du att märka att andra också blir kallade för saker.

Detta är ett öppet forum där folk kan gömma sig bakom anonyma nick, då kan det bli så att vissa beter sig illa. Du verkar må dåligt av att skriva här så jag förslår att du tar en paus från själva skrivandet och bara läser utan att delta.

Jag kan också lova dig att det inte blir bättre av att göra sig själv till ett självömkande offer. Sträck på dig och var stolt istället. Låt allt rinna av dig. Det är nämligen det värsta sättet att slå tillbaka på  - med likgiltighet.
    Fast TS har betett sig precis lika illa (och värre, då han flera gånger helt utan anledningm hoppat på andra), så ta inte hans "alla hoppar på mig utan anledning" face value, så att säga. Flera har "hoppat tillbaka" snarare än "hoppat på".

Ingen ursäkt, förstås.....
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:24:42 följande:
    jag kallar tjejer för lösaktiga, elaka.

du kallar en kille som mår dåligt för en massmördare utan att jag är det eller ens uttalat mig om att jag ska göra något mot tjejer.

du är en värre människa än mig. det är fakta.
    Jag kallar inte DIG för massmördare. Jag säger att du har samma TANKEGÅNGAR, FÖRHÅLLNINGSSÄTT och RETORIK för en som råkar vara massmördare. Precis som jag påstår att nazister har samma tankegångar, förhållningssätt och retorik som Adolf Hitler.
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:31:35 följande:
    jag har fobisk personlighetstörning, googla det. blir ju inte bättre när personer som katastrofplantagen håller på som hon gör. hon har ingen sympati.
    Om du har fobisk personlihetsstörning så kanske du borde ha internetförbud.....
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:35:04 följande:
    många är så. det kallas att vara bitter. men elliot var ett psykfall sen liten som alltid dödar människor och han ansåg sig själv vara världens bästa människa.

jag anser mig själv vara världens sämsta människa dessutom så stoppar min tro och synta förnuft mig från att vara våldsam.

jämför inte äpple med päron..

me era logik om en kille gillar mma och har slagit någon på gatan så han lika våldsam som en kille som misshandlat 500 människor till döds....ni är skeva.
    Nu tolkar du in saker ingen har sagt igen....
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis