Inlägg från: LitenLarv |Visa alla inlägg
  • LitenLarv

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

johannessssss skrev 2014-07-03 22:04:02 följande:
    ännu mer mobbning. o folk på detta forum säger att jag inbillar mig att folk inte mobbar mig.

tydligen förtjänar jag det för att jag gnäller o berättar sanning om enga erfaranhet med det andra könet.

tydligen är jag äcklig för att jag är...jag vet inte. kan du berrätta varför jag är äcklig?
    Det är jätteohyfsat att gå till personangrepp och kalla en annan person fula och nedsättande saker. Inte ok!!!

Däremot förstår jag inte varför du tar det så personligt. Jag kan lova dig att världen inte är emot dig. Om du läser andra inlägg så kommer du att märka att andra också blir kallade för saker.

Detta är ett öppet forum där folk kan gömma sig bakom anonyma nick, då kan det bli så att vissa beter sig illa. Du verkar må dåligt av att skriva här så jag förslår att du tar en paus från själva skrivandet och bara läser utan att delta.

Jag kan också lova dig att det inte blir bättre av att göra sig själv till ett självömkande offer. Sträck på dig och var stolt istället. Låt allt rinna av dig. Det är nämligen det värsta sättet att slå tillbaka på  - med likgiltighet.
    Tror på anknytningsteori och attachment parenting
  • LitenLarv
    Aniiee skrev 2014-07-04 22:03:34 följande:
    Fast TS har betett sig precis lika illa (och värre, då han flera gånger helt utan anledningm hoppat på andra), så ta inte hans "alla hoppar på mig utan anledning" face value, så att säga. Flera har "hoppat tillbaka" snarare än "hoppat på".

Ingen ursäkt, förstås.....
    Ok det visste jag inte. Har inte läst några av hans (?) trådar innan.

Kanske borde ta och rannsaka dig själv lite ts? Offerkoftan brukar dessutom sällan vara klädsam.
  • LitenLarv
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:25:57 följande:
    ni mobbar mig irl. ni mobbar mig på internet. varför ska jag tycka om er?
    Ts, du frågar varför du blir kallad äcklig. Nu frågar jag dig, varför kallar du mig elak och lösakig? Jag har inte gjort dig något.
  • LitenLarv
    johannessssss skrev 2014-07-04 22:30:38 följande:
    vad ska jag vara stolt över? jag är värdelös och alla säger det. dom andra som inte säger det säger det bara för att vara snälla mot mig. jag vet att alla hatar mig. jag har försökt anpassa sig men det blir alltd fel, folk luktar av mina svagheter och börjar retas.
    Lyssna på mig nu, för det jag säger är viktigt.

Du är INTE värdelös och det säger jag inte för att vara snäll.

Läste att du har fobisk personlighetsstörning. Får du nån behandling för det?
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis