Inlägg från: johannessssss |Visa alla inlägg
  • johannessssss

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

Virriga Vera skrev 2014-07-03 23:06:26 följande:

Du behöver kanske rannsaka dig själv lite, dina egna svar på vissa inlägg är ju väldigt otrevliga.

jag har aldrig sagt att någon är riktigt äcklig. bevisar ju bara hur otrevliga vuxna är. hen är 26 år och kallar mig riktigt äckligt.
  • johannessssss
    Bunny on speed skrev 2014-07-03 23:20:42 följande:

Jag gick dit och läste. Stod inget om ditt utseende.

"riktigt äcklig människa"

handlar ju om utseende.

skulle vara intresant om hen kunde svara här i forumet vad hen menade..
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:27:46 följande:
    Du tolkar in en massa saker som inte står, i det citatet och massa andra saker som du svara på. Det är inte bra.....
    va? hen skrev "igonera den här riktigt äckliga männskan"

klart o tydlige ett enormt angrepp.
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:29:10 följande:
    "äcklig människa" behöver inte alls handla om utseende. Det kan lika gärna handla om att folk har en äcklig attityd, en äcklig människosyn, en äcklig snobbism, och en massa andra äckliga saker.
    möjligt. men hen syftade på mitt utseende eftersom jag har beskrivit mitt utseende flera gånger. hen läste, tyckte jag var äcklig och valde som så många andra att mobba mig,.

och folk tror jag inbillar mig saker irl att folk tittar på mig och skrattar, tar foto och pekar? hen är ett bevis på att folk äcklas av mitt utseende.
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:36:18 följande:
    Nu tolkar du in saker som jag inte har skrivit också....
    vad hen skrev, inte du. försök inte.
  • johannessssss
    katastrofplantagen skrev 2014-07-04 04:56:51 följande:
    Jaja, du är så mobbad och det är så synd om dig. Så nu har du fått sympati och bekräftelse. Nöjd?
    så du tycker det är ok med mobbning?
  • johannessssss
    Svartsmurfan skrev 2014-07-04 08:22:06 följande:

Du är inte sjukt äcklig , det är din inställning , tror den lyser igenom så flickor och kvinnor känner den . Män är inte Guds gåva till kvinnan inte tvärt om heller . Om du bara vill bada i Fitta som du säger känner vi kvinnor det . Kvinnor känner din inställning kvittar hur vacker eller ful man är . Jag gillar män som bryr sig och utstrålar att de gillar sig själva , sedan kvittar hur de ser ut bara de älskar sig själva och visar det mot mig . Ite övärlägsenhet utan helt vanliga killar oavsätt utseende eller kukstorlek.

okej, tjejer har superkrafter.
  • johannessssss
    Hypnotica skrev 2014-07-04 10:03:36 följande:

Till mig skriver du alltid att jag ljuger.

Är det inte en form av mobbning, menar du?

lite värre att kalla någon för sjukt äcklig.

och den där katastrofplantagen som håller med och säger att det stämmer, sen när jag skriver till henne så svarar hon "men buhu du är mobbad så synd då"

hen mobbar och sen klagar på att jag blir besviken på att hen mobbar mig och menar att det inte är farligt att mobba eftersom hen anser att mobba mig är ok eftersom är jag är sjukt äcklig.
  • johannessssss
    katastrofplantagen skrev 2014-07-04 04:56:51 följande:
    Jaja, du är så mobbad och det är så synd om dig. Så nu har du fått sympati och bekräftelse. Nöjd?
    får jag bara fråga...varför är jag sjukt äcklig? vem har lurat dig att du är snygg?
  • johannessssss
    Jeaninne skrev 2014-07-04 10:17:31 följande:
    Men du har ju inte lagt ut något foto. Hur kan det då handla om ditt utseende?

Du ska strunta i sådana där små, ynkliga människor som måste hata på nätet. De skulle aldrig våga säga så till någon IRL - för skulle de våga det, så skulle de inte behöva göra det anonymt på nätet. Du ANAR inte allt vad jag har blivit kallad här på sajten, bara för att jag är öppen med att jag är Sd!
    för att jag beskrev mitt utseende, så katastrofplantagen tyckte det lät äckligt och tycker att jag är en riktgt äcklig människa som bör mobbas.
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis