• johannessssss

jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis

av någon på forumet.

är det ok att trycka ned en annan människa så? varför är jag sjukt äcklig? vad har jag gjort personen i fråga? hen känner inte mig, varför då döma?

det är just detta jag menar med att folk är elaka mot mig.

• Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis
  • Bunny on speed

Jag gick dit och läste. Stod inget om ditt utseende.

johannessssss skrev 2014-07-03 23:02:45 följande:

skillnad på att skriva "du har fel" och "du är riktigt äcklig så alla bör igonera dig pga ditt utssende"

Bunnies, it must be bunnies!
  • johannessssss
    Bunny on speed skrev 2014-07-03 23:20:42 följande:

Jag gick dit och läste. Stod inget om ditt utseende.

"riktigt äcklig människa"

handlar ju om utseende.

skulle vara intresant om hen kunde svara här i forumet vad hen menade..
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:02:45 följande:
    skillnad på att skriva "du har fel" och "du är riktigt äcklig så alla bör igonera dig pga ditt utssende"
    Du tolkar in en massa saker som inte står, i det citatet och massa andra saker som du svara på. Det är inte bra.....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:26:03 följande:
    "riktigt äcklig människa"

handlar ju om utseende.

skulle vara intresant om hen kunde svara här i forumet vad hen menade..
    "äcklig människa" behöver inte alls handla om utseende. Det kan lika gärna handla om att folk har en äcklig attityd, en äcklig människosyn, en äcklig snobbism, och en massa andra äckliga saker.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:27:46 följande:
    Du tolkar in en massa saker som inte står, i det citatet och massa andra saker som du svara på. Det är inte bra.....
    va? hen skrev "igonera den här riktigt äckliga männskan"

klart o tydlige ett enormt angrepp.
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:29:10 följande:
    "äcklig människa" behöver inte alls handla om utseende. Det kan lika gärna handla om att folk har en äcklig attityd, en äcklig människosyn, en äcklig snobbism, och en massa andra äckliga saker.
    möjligt. men hen syftade på mitt utseende eftersom jag har beskrivit mitt utseende flera gånger. hen läste, tyckte jag var äcklig och valde som så många andra att mobba mig,.

och folk tror jag inbillar mig saker irl att folk tittar på mig och skrattar, tar foto och pekar? hen är ett bevis på att folk äcklas av mitt utseende.
  • Aniiee
    johannessssss skrev 2014-07-03 23:34:01 följande:
    va? hen skrev "igonera den här riktigt äckliga männskan"

klart o tydlige ett enormt angrepp.
    Nu tolkar du in saker som jag inte har skrivit också....
  • johannessssss
    Aniiee skrev 2014-07-03 23:36:18 följande:
    Nu tolkar du in saker som jag inte har skrivit också....
    vad hen skrev, inte du. försök inte.
  • LunaLovegood

Jaha, ännu en tråd....

• katastrofplantagen
    johannessssss skrev 2014-07-03 22:04:02 följande:
    ännu mer mobbning. o folk på detta forum säger att jag inbillar mig att folk inte mobbar mig.

tydligen förtjänar jag det för att jag gnäller o berättar sanning om enga erfaranhet med det andra könet.

tydligen är jag äcklig för att jag är...jag vet inte. kan du berrätta varför jag är äcklig?
    Jaja, du är så mobbad och det är så synd om dig. Så nu har du fått sympati och bekräftelse. Nöjd?
Svar på tråden jag blev kallad en sjukt äcklg männska precis