Inlägg från: Aimee68 |Visa alla inlägg
  • Aimee68

Funktionshinder = Handikapp

Jag jobbar med funktionshindrade och tycker om allihop som bor på boendet. Ser de som individer och inte funktionshindrade.

Att älska sig själv är början till en livslång kärlekshistoria...
  • Aimee68

Men? Va vill du med din tråd?

• Aimee68

Lämnar denna oseriösa tråd!

• Aimee68
    Mia70Mia skrev 2014-07-04 22:40:59 följande:
    Gör det! Det är ju frivillig att var på denna tråd. Varför skriv du i denna tråd då? Har ett bra liv!

• Aimee68

Postade innan jag hann skriva färdigt. Nä jag fattar inte heller va jag gör i denna tråden. Trodde kanske du ville ha råd eller stöttning. Men tydligen vill du provocera så skit i det då. Va fasen vill du då? Startar tre trådar på rak?

• Aimee68
    Mia70Mia skrev 2014-07-04 23:18:51 följande:
    Har kämpat i 43 år med mitt liv. Jag har medfödda funktionshinder. Jag är ej normal i skalle. Kan ej rå för det. Har kämpat med många problem i mitt dagliga liv m.m. Varför finns jag till för. Hade jag veta detta så ville jag inte finnas med till i värden. Önska att jag inte funnis till. Varför födde dom mig för. Bättre resure för BB och förlossningstatisk m.m. Är trött på att kämpa. Jag är utmatta.

Beklagar TS. Måste vara jättetufft. Synd du inte skrev detta från början. Det var ju inte meningen att skriva som jag gjorde men fick inte alla fakta med en gång. Du svarade så kortfattade svar att jag trodde du struntade i vad jag skrev. Som jag sa i första inlägget ser jag till individen och inte funktionshindret.
  • Aimee68
    Mia70Mia skrev 2014-07-05 01:28:18 följande:
    Jag mår för jävligt dåligt. Polisen har tagit mitt körkort. Jag har blivet inlagt  pysk akuten i Växjö för tredje gången. Han som har polisanmält mig påstår att jag är jävlig psykis sjuk. Därför tog dom mitt körkort då. Jag har också anmält han för ofredande för andra gången då. Förra gånen bllir det nedlagt. JAG ÄR HÖG PÅ ANTIDEPPRESIVT! JAG ERKÄNNER DETTA OCH INSTÄMMER! PÅ HEDER OCH SAMVET! SKRIVER PÅ! MIA70MIA! HAR ÄTTIT DETTA MEDEL I MÅNGA ÅR: BÖRJA PÅ 90 - TALET! PÅ ANTIDEPPRESIVT MEDEL! FÖR JAG ÄR SJUK! VISA RESPEKT OCH HÄNSYN! JAG MÅR JÄVLIG DÅLIG! FATTA NI! ANNAST HAR JAG VÄL INTE SKRIVET DET HÄR! JAG ÄR FAKTISK SJUK MEN DET FATTA DU/NI VÄL INTE! NÅGOT SOM ÄR OKLART ELLER!? OM NI INTE TROR PÅ MIG! TAR KONTAKT MED MIN LÄKARE DÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! TACK I FÖRHAND! SKÄRPNING TACK!

Tror de som läser förstår. Varför är du arg på oss här?
  • Aimee68
    Mia70Mia skrev 2014-07-05 01:43:34 följande:
    Fatta noll nu. Dom säger att jag är hög. Det gör mig ledsen och arg m.m.

okej, men vem skäller du på?
Svar på tråden Funktionshinder = Handikapp