• Junibarnet85

Nya vänner i Helsingborg området

Hejsan!
    Ensam mamma med en underbar liten kille på snart 2 år. Vill träffa lite nya vänner :)

• Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området
  • Cliique
    Zobeideh skrev 2014-09-29 11:40:21 följande:
    Haha jag oxå :-P
    Haha! Kanske ska passa på att göra ve sig lite nu när Leon sover förmiddag :)
  • Zobeideh
    Cliique skrev 2014-09-29 11:56:05 följande:
    Haha! Kanske ska passa på att göra ve sig lite nu när Leon sover förmiddag :)
    Ja de e lika bra :-P hann precis klä på mig haha har massa gubbar här hemma som bytar våra fönster så passa på nu när dom gick på lunch :-P
  • Cliique
    Zobeideh skrev 2014-09-29 12:06:26 följande:
    Ja de e lika bra :-P hann precis klä på mig haha har massa gubbar här hemma som bytar våra fönster så passa på nu när dom gick på lunch :-P
    Jaså, ja då får du ju passa på :P Skönt att komma hemifrån det då kanske!
    Vi är klara nu mer eller mindre och redo för att gå iväg när det är dags :)
  • Zobeideh

Jag ska bra klä lillen sen e vi oxå redo tänkte att om hon inte skriver snart så kanske vi ändå kan bege oss dit snart, så om Anna skriver eller ser detta så kan vi bara mötas upp där

• Cliique
    Zobeideh skrev 2014-09-29 12:41:05 följande:

Jag ska bra klä lillen sen e vi oxå redo tänkte att om hon inte skriver snart så kanske vi ändå kan bege oss dit snart, så om Anna skriver eller ser detta så kan vi bara mötas upp där

Ja absolut! :) Jag kan skicka iväg ett sms till henne nu och kolla om hon svarar :) 
  • Cliique

Nu fick jag svar från henne! De lunchar nere i stan och är klara om ett tag. Ska vi göra oss redo att gå och mötas upp utanför entrén så länge? :)

• Cliique

Perfekt! Gör detsamma och hämtar vagnen från bilen :)

• Cliique

Tack för igår tjejer, det var kul att träffas en stund :) Och tur hade vi med vädret, idag är det inte lika roligt.. Hoppas vi kan få till en träff snart igen :)

Svar på tråden Nya vänner i Helsingborg området