• youare­fools
    Äldre 6 Jul 12:26
    1719 visningar
    10 svar
    10
    1719
  • Svar på tråden Wake up before it's too late!
  • youare­fools
    Äldre 6 Jul 19:06
    #1

    jag är mer intresserad av att själv filosofera och resonera, än att föra diskussioner med andra. Då jag inte känner att jag får ut någonting av det senare..

  • Äldre 6 Jul 19:15
    #2

    OK. Varför postar du saker på detta diskussionsforum då? Kan man tänka sig att du filosoferar för dig själv i fortsättningen?

  • Äldre 6 Jul 19:17
    #3
    kenneth768768 skrev 2014-07-06 19:15:28 följande:

    OK. Varför postar du saker på detta diskussionsforum då? Kan man tänka sig att du filosoferar för dig själv i fortsättningen?


    Bunnies, it must be bunnies!
  • Äldre 6 Jul 19:19
    #4
    youarefools skrev 2014-07-06 19:06:05 följande:

    jag är mer intresserad av att själv filosofera och resonera, än att föra diskussioner med andra. Då jag inte känner att jag får ut någonting av det senare..


    Det förstår jag. Jag föreslår att du lägger dina länkar i diverse blogg-länk-trådar istället för att bjuda in till diskussioner du inte vill föra.
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Äldre 7 Jul 17:49
    #5

    Varfor linka till en blogg som verkar vara skriven av en person som fått hjärnan forstord av for mycket droger? Har den så få läsare att man måste testa ragga fler läsare här?

  • Äldre 7 Jul 19:52
    #6
    Tow2Mater skrev 2014-07-07 17:49:50 följande:

    Varfor linka till en blogg som verkar vara skriven av en person som fått hjärnan forstord av for mycket droger? Har den så få läsare att man måste testa ragga fler läsare här?


    Det är henens blogg....
    You are imperfect, permanently and inevitably flawed. And you are beautiful - Amy Bloom
  • Äldre 9 Jul 16:23
    #7

    TL;DR

  • youare­fools
    Äldre 20 Jul 21:37
    #8
    kenneth768768 skrev 2014-07-06 19:15:28 följande:

    OK. Varför postar du saker på detta diskussionsforum då? Kan man tänka sig att du filosoferar för dig själv i fortsättningen?


    För att jag tyckte att det var andra som också borde tänka på dessa saker....

    Trivs du på ett ställe där du yttrar meningslöshet, så fortsätt med det...
  • youare­fools
    Äldre 20 Jul 21:38
    #9
    Aniiee skrev 2014-07-06 19:19:24 följande:
    Det förstår jag. Jag föreslår att du lägger dina länkar i diverse blogg-länk-trådar istället för att bjuda in till diskussioner du inte vill föra.
    Det fungerar det med... Men jag orkar inte sitta och leta upp trådar här...
  • youare­fools
    Äldre 20 Jul 21:41
    #10
    Tow2Mater skrev 2014-07-07 17:49:50 följande:

    Varfor linka till en blogg som verkar vara skriven av en person som fått hjärnan forstord av for mycket droger? Har den så få läsare att man måste testa ragga fler läsare här?


    Finns det någon mening med ditt uttalande, jag förstår inte ditt syfte...
Svar på tråden Wake up before it's too late!