• Smillasally

    Brist på lust

    Har efter min förlossning för snart 3 år sen gradvis tappat sexlusten, behöver tips på hur man hittar tillbaka till den igen. Tycker om sex men är ingen person som behöver det jämt och ständigt. Ska också tillägga att det har periodvis varit väldigt tjafsigt och bråkigt mellan min sambo och mig och det förbättrar ju inte saken. Men vi är på rätt spår igen. Så jag tar tacksamt emot alla tips som ni har.

  • Svar på tråden Brist på lust
  • Anonym (tvåbarnsförälder)

    Följer då jag är i samma sits.

  • emanym

    jag är ju på andra sidan och min fru är precis som ni.
    jag tar väldigt illa vid mig för det känns som om jag inte är snygg och inte tänder henne längre. jag jobbar å sliter hemma och på jobbet precis som  henne men jag gnäller aldrig och prioriterar hellre sex än kalas å annat skit som hon tycker är viktigare än vår relation. hon orkar aldrig säger hon.

  • Smillasally

    Emanym:

    Jag tycker absolut att min sambo är snygg och sexig och vill ta på honom och gör det men den där gnistan till att bli kåt har tillfälligt (hoppas jag) försvunnit. Jag vill ju känna att jag kan bli lika sugen som han är, visst är jag trött på kvällen men man behöver inte ha sex precis innan man ska gå och lägga sig då man är som tröttast.

  • emanym

    nej du har rätt, man måste inte alltid göra det när man går å lägger sig.
    och man måste inte ha sex varje dag heller, vad jag kan känna är jobbigast är att det inte försöks att planera att vi får tid tillsammans, tex lämnar bort barnen osv. att man drar till hotell/spa och bara njuter och har rå om varandra med sex massage och mat. Hon säger aldrig mer och tar på mig som att hon riktigt vill och är sugen som innan. jag älskar henne jag säger till henne hur snygg å sexig hon ör osv. jag gör mycket för att hon ska må bra men jag vet inte hur jag ska orkar mer. min gnista börjar naggas i kanten :(
    det bästa man har framför sig men man kan ändå inte nå varandra. känns konstigt att man kan tappa lusten för den man älskar. är du säker på att du älskar han inte inte bara din livs situation? jag börjar fundera på om det är jag som är den felande länken och att hon mår bättre av att vara själv eller med någon annan.
    :(

  • Llandy

    Ta upp problemet för din partner. Det är viktigt att du berättar hur du känner och är fullständigt ärlig. Antagligen är ert sex väldigt förutsägbart.



    Testa nya saker

    Se på porr tillsammans ( alternativt ha rollspel)

    köp någon sexleksak

    ha sex utanför ert hem

    våga va lite kinky

    ge varandra ett freepass att ligga med nån annan (förutsatt att ni är fett coola)

    Lycka till Flört
Svar på tråden Brist på lust