• Äldre 14 Jul 02:13
    2259 visningar
    7 svar
    7
    2259

    20 år och oskuld...

    Hej! Jag är en 20 årig kille som fortfarande har kvar oskulden.
    Känner mig utanför och är lite trött på oskulden, vill pröva på det men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill helst träffa någon äldre kvinna på 30+ men jag vet inte hur jag ska göra det då jag pluggar på universitet och alla där är oftast lika gamla.

    Jag är ca 185cm lång och lite övervikt. Har en invandrarbakggrund men levt i hela mitt liv i Sverige samt endast med svenskt folk.


    Är det någon som vet hur jag ska göra för att bli av med oskulden? 

  • Svar på tråden 20 år och oskuld...
  • Äldre 14 Jul 02:33
    #1

    Ja, hitta en person du är intresserad av och som är intresserad av dig och sen ligger ni med varann.

  • Äldre 14 Jul 02:51
    #2
    Robert 832 skrev 2014-07-14 02:33:33 följande:

    Ja, hitta en person du är intresserad av och som är intresserad av dig och sen ligger ni med varann.


    Haha ok, jo självklart men hur och var hittar jag någon :P
  • Mamori
    Äldre 14 Jul 03:54
    #3

    Universitetet är väl jättebra? Finns många 30+ där men eftersom vi ser ut som 20+ så känner du inte igen oss ;) Har många 30+ vänner på uni. Gå med i lite föreningar, gå på lite fester och lär känna tjejer. Bli kär, flirta, ha sex :)

  • Äldre 14 Jul 04:12
    #4
    Mamori skrev 2014-07-14 03:54:19 följande:

    Universitetet är väl jättebra? Finns många 30+ där men eftersom vi ser ut som 20+ så känner du inte igen oss ;) Har många 30+ vänner på uni. Gå med i lite föreningar, gå på lite fester och lär känna tjejer. Bli kär, flirta, ha sex :)


    Jo det är nog ett bra sätt men jag är lite tillbaka dragen då jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Jag har lite dåligt självförtroende då jag inte har den bästa kroppen, har gått ner 20 kilo på ca 1.5 år men jag är långt ifrån en kille med fin kropp och därför har jag svårt att träffa folk och flörta med dem. Jag är sjukt social och många gillar att vara vänner med mig men sällan att jag klarar av att flörta :( Därför behöver jag oftast en knuff eller så.
  • Äldre 14 Jul 05:16
    #5

    Du är alltså medveten om både problemet och lösningen. Vad exakt väntar du på, att någon skall göra allt jobb åt dig? Är det därför du reggade dig på Familjeliv?


    Är du bara pantad eller är du dum i huvudet på riktigt?
  • Mamori
    Äldre 14 Jul 06:09
    #6

    Förstår jag dig rätt att du är social och har många tjejkompisar som du skulle vilja flirta med men du vågar inte ta steget eftersom du är rädd att de inte kommer att tycka att du är ttillräckligt attraktiv kroppsmässigt? Duktigt med viktnedgången! :)

  • Äldre 14 Jul 11:07
    #7

    Njae inte riktigt så kanske. Problemet jag kan ha är att min hjärna är lite konstig. När jag träffar/träffade tjejkompisarna så var det alltid så att de redan hade pojkvän men dem som inte hade det var aldrig flickväns material direkt och jag har alltid vart en gammal "romantiker" om man ska säga så direkt. Varje gång jag får en chans att ens ha bara meningslös sex så drar jag mig tillbaka och skiter i det hela. Vilket kanske inte är det värsta problemet direkt :P Men faktumet är att jag är fortfarande oskuld :P Jag vill liksom ha ett seriöst förhållande men många tjejer i min ålder är lite oseriösa (självklart finns det seriösa) och därför är det troligen bättree att träffa äldre (iaf 26+) men dem verkar tro att jag är oseriös också. 
    Jag är sjukt dålig med ord när jag ska beskriva vad jag har problem med XD
    En annan sak som ger mig dåligt självförtroende är att jag har invandrarföräldrar, jag är dock svensk inombords men många tittar på min utsida och tror att jag är en "blatte" och oseriös...

    Det var massor med rader :P men jag öppnades upp iaf. 

Svar på tråden 20 år och oskuld...