• Äldre 14 Jul 02:13
    2259 visningar
    7 svar
    7
    2259

    20 år och oskuld...

    Hej! Jag är en 20 årig kille som fortfarande har kvar oskulden.
    Känner mig utanför och är lite trött på oskulden, vill pröva på det men jag vet inte riktigt hur jag ska göra. Vill helst träffa någon äldre kvinna på 30+ men jag vet inte hur jag ska göra det då jag pluggar på universitet och alla där är oftast lika gamla.

    Jag är ca 185cm lång och lite övervikt. Har en invandrarbakggrund men levt i hela mitt liv i Sverige samt endast med svenskt folk.


    Är det någon som vet hur jag ska göra för att bli av med oskulden? 

  • Svar på tråden 20 år och oskuld...
  • Äldre 14 Jul 02:33
    #1

    Ja, hitta en person du är intresserad av och som är intresserad av dig och sen ligger ni med varann.

  • Äldre 14 Jul 02:51
    #2
    Robert 832 skrev 2014-07-14 02:33:33 följande:

    Ja, hitta en person du är intresserad av och som är intresserad av dig och sen ligger ni med varann.


    Haha ok, jo självklart men hur och var hittar jag någon :P
  • Mamori
    Äldre 14 Jul 03:54
    #3

    Universitetet är väl jättebra? Finns många 30+ där men eftersom vi ser ut som 20+ så känner du inte igen oss ;) Har många 30+ vänner på uni. Gå med i lite föreningar, gå på lite fester och lär känna tjejer. Bli kär, flirta, ha sex :)

  • Äldre 14 Jul 04:12
    #4
    Mamori skrev 2014-07-14 03:54:19 följande:

    Universitetet är väl jättebra? Finns många 30+ där men eftersom vi ser ut som 20+ så känner du inte igen oss ;) Har många 30+ vänner på uni. Gå med i lite föreningar, gå på lite fester och lär känna tjejer. Bli kär, flirta, ha sex :)