• Anonym (Hanna­)
    Äldre 26 Jul 14:18
    5474 visningar
    14 svar
    14
    5474

    Hur ofta ligger ni som är ensamstående mammor?

    Berätta om rest sexliv som ensamstående mamma. vilka har ni sex med?

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Hur ofta ligger ni som är ensamstående mammor?
  • EttSun­tLever­ne
    Äldre 26 Jul 17:47
    #1

    Annat: aldrig.

    Jag har gått i celibat och jag gillart! Är 26 år gammal, så jag är inte lastgammal precis.

  • Anonym (Mammi­)
    Äldre 26 Jul 19:24
    #2

    Samma här - aldrig. Saknar det inte ens.

  • Anonym (i get some)
    Äldre 26 Jul 19:30
    #3

    Flera gånger i veckan jag är ensamstående på papper men inte irl

  • Anonym (Rätt nöjd)
    Äldre 27 Jul 00:32
    #4

    Är en hyfsat ung ensamstående mamma till 3 barn, har varit singel i 3-4 år nu och det längsta jag gått utan sex var 2 månader, självvalt.
    Tja, jag har sex med de män jag dejtar. Har inte haft nån fast kk men hade gärna haft det, vissa av männen jag träffar kan dock bli "återkommande" även fast vi bestämt att inte regelrätt dejta mer. Så det är väl nästan som ett kk-förhållande iaf. Brukar inte hålla mer än ett par tre månader dock eftersom de flesta velat ha mer efter ett tag...

  • Anonym (inte hänt)
    Äldre 28 Jul 09:38
    #5

    Det har inte hänt än.

  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 28 Jul 09:46
    #6
    Anonym (Rätt nöjd) skrev 2014-07-27 00:32:10 följande:

    Är en hyfsat ung ensamstående mamma till 3 barn, har varit singel i 3-4 år nu och det längsta jag gått utan sex var 2 månader, självvalt.

    Tja, jag har sex med de män jag dejtar. Har inte haft nån fast kk men hade gärna haft det, vissa av männen jag träffar kan dock bli "återkommande" även fast vi bestämt att inte regelrätt dejta mer. Så det är väl nästan som ett kk-förhållande iaf. Brukar inte hålla mer än ett par tre månader dock eftersom de flesta velat ha mer efter ett tag...


    Du är inte alls intresserad av en relation med någon av dem du dejtar?
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Äldre 28 Jul 12:24
    #7

    Tills för 2 veckor sen hade jag ett rätt regelbundet sexliv, typ 1-3 ggr veckan blev det nog. Avlutade det dock för 2 veckor sen pga obesvarade känslor och tänker nu leva celibat på obestämd tid. Sex hör ihop med känslor för min del så det kan bli lång tid...

  • Äldre 28 Jul 12:54
    #8

    och vips kom det mail i inboxen..... Svarar inte på såna mail och svaret på frågan står redan här. 

  • Anonym (Villi­g)
    Äldre 28 Jul 16:39
    #9

    Jaha, vi ensamstående pappor då?

    Det borde finnas en förening för oss ensamstående föräldrar med behov som kan matcha och ha det skönt när

    det behövs som mest :)

    En kk hade varit drömmen...

  • Anonym (Rätt nöjd)
    Äldre 29 Jul 00:58
    #10
    ErnstHugo skrev 2014-07-28 09:46:15 följande:

    Du är inte alls intresserad av en relation med någon av dem du dejtar?


    Njae, det har varit bra och trevliga killar, men känns som att jag inte vill komplicera till mitt liv med ett förhållande. Dessutom har jag extremt svårt för att bli kär.
  • Efraim Barkbi­t
    Äldre 29 Jul 01:26
    #11
    Anonym (Rätt nöjd) skrev 2014-07-29 00:58:56 följande:

    Njae, det har varit bra och trevliga killar, men känns som att jag inte vill komplicera till mitt liv med ett förhållande. Dessutom har jag extremt svårt för att bli kär.


    Ah, men livet är ju så komplicerat ändå Alltjåmnt, jag känner igen tankarna att man inte vill vara skulld till eget eller andras krångel. Mea culpa, Mea maxima culpa.
    Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Gnägg­)
    Sat 6 Jun 2020 10:44
    #12
    Anonym (Villig) skrev 2014-07-28 16:39:07 följande:

    Jaha, vi ensamstående pappor då?

    Det borde finnas en förening för oss ensamstående föräldrar med behov som kan matcha och ha det skönt när

    det behövs som mest :)

    En kk hade varit drömmen...


    Hoho, ja er är det nog många som bryr sig om... NOT Skrattande
  • Anonym (Nope)
    Sat 6 Jun 2020 10:48
    #13

    Aldrig. Har tappat intresset för män på grund av dåliga erfarenheter. Intresse finns från flera håll men jag orkar inte med de krav som följer med en relation. KK är helt ointressant då jag behöver ha känslor för den jag ligger med för att sexet ska fungera.

    Kvinna 45.

  • Anonym (op)
    Sat 6 Jun 2020 11:45
    #14
    Jag svarade några få gånger per år, men i verkligheten är det aldrig. Har helt enkelt prioriterat bort sex för närvarande, inte för att jag inte gillar det, men det finns alltid något som kommer med sex som jag inte känner för att hantera.

    Jag är inte heller redo för någon relation, och vill inte ha KK eller casual sex.
Svar på tråden Hur ofta ligger ni som är ensamstående mammor?