Inlägg från: Snuttan46 |Visa alla inlägg
  • Snuttan46

fixerad i v.31!!!

Hej ja vill bara säga då ja fick min son för 22år å min tös för 14 år sen så har kanske mycket hänt men smärtor de ändras nog inte ... då ja fick min son då förklara min syrra för mej att om man har menssmärtor då känns det 20ggr värre ok sa ja wow ..ja som inte hade nått sånt så ja föreställde mej det onda vilket var skit svårt men ändå så det var ingen bra ide å få den infon... men då ja fick min dotter då fick ja minsann känna på det ok nu så det gör ont som fan men dock övergående men du lär märka det helt säkert ... min dotter kom på 2tim så ja hon inte med nån bedövning förrän det var klart hehehe å vad ja älskade även om det gjorde ont... allt är glömt stunden då du lägger ögonen på babyn .. då kan du göra om det igen ..hahah med lite vila mellan hahah
    Men fix huvudet det kan den göra tidigt .. det e helt upp till babyn .....du känner då nått e på G i kroppen ... du märker känslan lovar ...
    kram å lycka till
    ps min barnmorska sa att v34 e det fritt fram ... men du har inget å bekymra dej för nu i 31 e inte så farligt å få den då heller det enda som händer e att man få kanske stanna på sjukhuset i de v som e kvar ..

Svar på tråden fixerad i v.31!!!