Inlägg från: Anonym (pliten) |Visa alla inlägg
  • Anonym (pliten)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Jag jobbar som klienthandläggare på öppen anstalt . 1år straff får man inte för självförsvar . Träffar dessa enormt trevliga charmiga män varje dag , alla är oskyldiga Frun Mamman , Polarn eller vem som det gäller hoppade på hans knytnäve 17 gånger , de har aldrig gjort något . Får ringa och varna tjejerna , Mammorna som det oftast är när permis otlovas . Men ett år på öppen anstaltför självförsvar icke.

• Anonym (pliten)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-11 08:09:02 följande:

Åter igen, INTE min pojkvän som knivdödat någon, de va en parantes  i tråden bara..

Ja, jag vet all fakta och har tagit reda på ALLT själv, jag har till och med pratat direkt med anstalten på min egna ort, där jag har en bekant som arbetar.

Jag är inte dum, vilka många tycks tro bara för att DE inte skulle välja en sån här situation. 

JAG väljer ju, precis så som du skriver...Jag bad bara om en erfarenhet i tråden, vilken INGEN har gett mig än, utan alla pratar bara ur sitt dömande skal.

Din bekant får inte säga ett dyft till dig graft tjänste fel . Vi har TYSNADSPIKT . Hoppas verkligen din bekat åker dit på det och får sparken .
  • Anonym (pliten)

Jag har sätt massor av kära tjejer genom åren som bara hittat den stora missförstådda killen som haft så elaka parter och vänner även okända som bara provocerat dem . Själva har de inget gjort. Tyvärr har de sedan efter några år och vändor på Akuten . Kommigt tillbacka och då själva varigt den elka Bitchen.

• Anonym (pliten)
    Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-11 12:14:00 följande:

Med tanke på "Påhoppen" Har jag valt att utesluta en del info. Hade inte direkt varit snällare ord mot mig då.

Han är dömd för mer än misshandel i självförsvar, men inget som inte är allvarligare än det förstnämnda så sett.