Inlägg från: Anonym (@@5) |Visa alla inlägg
  • Anonym (@@5)

Min pojkvän sitter på öppen anstalt

Anonym (Kärlek bakom lås å bom) skrev 2014-08-10 21:21:28 följande:

Han är ostraffad innan och levde ett familjeliv när det hände, bra jobb och han har alltid skött sig..

Jag ser vad du skriver....Har Du någon erfarenhet av det?

Om han inte skulle bo hos dig när han kommer ut, var kommer han att bo då? Hemma hos föräldrar, egen lägenhet, kompisar eller parkbänk? Eftersom han nu alltid haft bra jobb o skött sig menar jag. Om hans "enda hopp" är du, då skulle jag va på min vakt.

Tycker det är lite oroande när du skriver att rättväsendet inte är mycket att hänga i julgranen, känns som han försökt få dig att tro att han är orättvist dömd.

Jag skulle försöka få ut domen från tingsrätten iaf.
  • Anonym (@@5)

Det låter ju bra att du haft kontakt med hans ex, som han har barnet med! Så du får en till version. Däremot skulle jag ev vara försiktig ang systern, hon har väl allt att vinna på att berätta bra saker om brorsan sin. O dölja nåt mindre bra.

Hoppas för din skull att det är som du säger, att han inte skulle göra en fluga förnär.

Om han har annat på KF.........ja alltså jag själv skulle iaf kolla hur han sköter sig en tid EFTER frigivningen först, innan jag flyttar ihop (skulder, jobb osv). Träffas kan ni ju göra ändå?!

Svar på tråden Min pojkvän sitter på öppen anstalt