• vampyria2

    Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad

    Haha jag kommer in med ett elakt sommarminne som får mig att skratta högt varje gång jag ser bilden, ni vet hur stöddiga killar i 12 års åldern kan vara och att de minsann klarar allt osv, min 12 åring frågade om han fick bada i poolen men vi sa att det är bara 15 grader i den och att han kommer att frysa ihjäl, han tjatade på och sa att han skulle minsann tycka att det var sååå skönt.
    Till slut sa jag okej du får bada om du hoppar i och gör bomben så du kommer under vattnet direkt och det köpte han....visste ser det ut som att han verkligen njuuuuuter av det hela va

  • vampyria2

    Jag har för några år sedan gjort en GBP och jobbat hårt sen dess och lyckats gå ner i vikt i från 128 kg till 57 kg, något jag alltid har velat göra som tjock var att åka karuseller men det har inte gått och efter min viktnedgång så har jag dragit ut på det för nånstans inne i huvudet har jag ändå varit lite orolig över att de ska säga att jag inte får plats i karusellen och får gå av, snacka om hjärnspöken >.<
    I sommar tog jag mod till mig och satte mig i en och åkte, det var det läskigtaste men samtidigt det mest fantastiska jag har varit med om, jag skrek och skrattade om vart annat

  • vampyria2

    Smycket är fantastisk och jag blev väldigt nyfiken på att se fler i från henne men kan inte se att ni har skrivit ut hennes hemsida om hon har någon, så snälla gör det så blir jag och säkert många med mig glad

  • vampyria2
    vampyria2 skrev 2014-08-14 00:33:50 följande:

    Smycket är fantastisk och jag blev väldigt nyfiken på att se fler i från henne men kan inte se att ni har skrivit ut hennes hemsida om hon har någon, så snälla gör det så blir jag och säkert många med mig glad


    Hm pinsamt såg nu att man bara behöver kicka på hennes namn i TS för att komma till hennes sida Cool
  • vampyria2

    Åh kom på en till härlig händelse, min äldsta dotter har två vänner som hon har umgåtts med sedan hon var väldigt liten och varje år så tar de samma bild.

    Varför den gör mig så lycklig är för att de är så tajta med varandra och vad som än händer så har de alltid varandra, blir de osams så hörs de redan efter några timmar och reder ut det för de klarar verkligen inte av att vara arga på varandra.
    De har gått igenom så mycket tillsammans, kärleksorger, plugga till prov, dricka alkohol första gången, tjuvröka, resor, utflykter.
    Att få vara med och se hur dessa underbara människor har vuxit upp i från små busiga tjejer till tre fantastiska kvinnor som alltid ställer upp för varandra är en av de stor sakerna med att vara mamma tycker jag

  • vampyria2

    Något jag kommer att längta ihjäl mig efter i vinter är stranden och känslan när man har badat, kommit upp och sitter på filten invirad i ett varmt och skönt badlakan, den känslan är oslagbar Solig

  • vampyria2

    Åh ja jag hittade den här bilden, den är tagen när första regnet kom efter att det hade varit så där tok varmt i flera veckor och alla bara gnällde och ville ha regn. Min älskling och jag hade varit och handlat och skulle hoppa in i bilen och åka hem när regnet kom, jag fick inte in gubben på 15 minuter, han stod i regnet och bara njöt av det, det kommer jag också att minnas i vinter hur skönt det var när det äntligen kom

  • vampyria2
    vampyria2 skrev 2014-08-18 19:48:17 följande:

    Åh ja jag hittade den här bilden, den är tagen när första regnet kom efter att det hade varit så där tok varmt i flera veckor och alla bara gnällde och ville ha regn. Min älskling och jag hade varit och handlat och skulle hoppa in i bilen och åka hem när regnet kom, jag fick inte in gubben på 15 minuter, han stod i regnet och bara njöt av det, det kommer jag också att minnas i vinter hur skönt det var när det äntligen kom


    Hm vad konstigt nu funkade det inte att ladda bilden helt plötsligt igen :-/
  • vampyria2

    Den här dagen kommer jag också att minnas med värme, vi var på naturspaning och tog kort på alla möjliga insekter och djur, ett litet tips hur man lär barnen om de svenska djuren och flora på ett naturligt och enkelt sätt som de oftast uppskattar massor

  • vampyria2
    vampyria2 skrev 2014-08-19 19:18:53 följande:

    Den här dagen kommer jag också att minnas med värme, vi var på naturspaning och tog kort på alla möjliga insekter och djur, ett litet tips hur man lär barnen om de svenska djuren och flora på ett naturligt och enkelt sätt som de oftast uppskattar massor


    Hm testar en gång till att få med bilden, det har ju funkat tidigare ju :p
  • vampyria2
    vampyria2 skrev 2014-08-19 19:19:38 följande:
    Hm testar en gång till att få med bilden, det har ju funkat tidigare ju :p
    Glömde ju att berätta att det är min 6-åring som faktiskt har tagit den här bilden, inte dåligt för en i hanns ålder va
  • vampyria2

    Men tusan vad glad jag blev, var det nån tävling jag verkligen ville vinna så var det den här, jag är så kär i hennes fantastiska smycken och kommer garanterat att köpa fler där i från, jag har redan "lurat" in vänner på hennes facebooksida som har köpt smycken de också, de blev lika kära som jag blev...så super duper tack för vinsten

Svar på tråden Tävling:Sommarminnen! Vinn fint och unikt smycke från Hannas Hantverkstad