• Äldre 19 Aug 13:44
    687 visningar
    1 svar
    1
    687

    Hur "på" får man vara?

    Har tröttnat på att spela spel och vänta in att den andra ska föreslå att man ska ses. Vill jag ses så säger jag det. Vill jag höra av mig så gör jag det.


    Detta har dock inte gett något vidare utfall utan de killar som månad efter månad klänger sig kvar är de jag inte bryr mig om. De jag inte tänker på och som jag svarar på om jag känner för det. Men de jag själv vill träffa, de jag själv tycker att jag klickar med, de kommer och går som de vill.

    Gillar inte att inte ha kontrollen. Att sitta snällt och vänta på att de ska höra av sig. eller att de ska behöva undra så mycket vad jag vill. Absolut, jag kastar inte ur mig hur jag tänker utan bara att jag är tydlig med om jag vill träffa dem. 

    Kan det vara så att jag dödar det, genom att jag är för tydligen med att jag vill ses? att jag "kväver" dem?


    Kan jag säga som det är, när vi ses och vara tydlig med att jag vill träffa dem och att jag inte gillar spel, att jag är en sån som hör av sig när jag känner för det , eller är det risk att "skrämma" dem då?

  • Svar på tråden Hur "på" får man vara?
  • Äldre 19 Aug 13:56
    #1

    TS: "Kan jag säga som det är, när vi ses och vara tydlig med att jag vill träffa dem och att jag inte gillar spel, att jag är en sån som hör av sig när jag känner för det , eller är det risk att "skrämma" dem då?"

    Dom som skräms av dej, är det dom du verkligen är intresserad av?

Svar på tråden Hur "på" får man vara?