• mr me

Jag förlorade alla mina barn

När man läser den här tråden och det TS skriver så känns det skönt att de sociala myndigheterna åtminstone ingriper ibland och på uppenbart rätta grunder så att barn slipper fara illa.

Tack TS för att du gjorde min dag lite ljusare!

• mr me
    Anonym (helt rätt.) skrev 2014-08-20 18:44:06 följande:

Man kanske skulle passa på och sterilisera dig också TS? Så att du inte får för dig att skaffa fler barn som du inte kan ta hand om.

För du måste väl inse att du kan inta ge ett barn en trygg och stabil uppväxt med självskadebeteende och psykisk ohälsa?? Snälla, du måste erkänna det. Annars så blir jag väldigt orolig. Det är ju "lätt" att skaffa fler barn om man bara vill.Och jag hoppas innerligt att du aldrig kommer att få för dig en sån sak.

Det här är inte hemskt sagt, det är väldigt bra sagt! Tvångssterilisering är en nödvändighet och något som vi förr eller senare måste återinföra.

Men det är lättare att vara låtsas-"god" och säga "usch" åt sådana idéer, så får barn fara illa istället medan de vuxna sitter och gottar sig åt sin egen självgodhet.

Givetvis måste man göra allt man kan för att förhindra att barn föds in i miljöer med missbrukande och kriminella vuxna. Om de vuxna inte är kapabla att reda sig själva, sin egen sexualitet och fortplantningsdrift till den grad att de låter bli att sätta barn till världen in i den misär de lever i - då borde samhället gripa in.

Sådär, nu kan alla ni feminister/antirasister/humanister/liberaler/marxister/kristna/nudister/övriga kalla mig nazist om ni vill!

Glad
Svar på tråden Jag förlorade alla mina barn