• Äldre 20 Aug 10:07
    14959 visningar
    35 svar
    35
    14959

    Tävling: Ibland blir det inte som man tänkt sig. Vinn bok av Petra Krantz Lindgren



    Ibland blir det inte som man tänkt sig. Så är det!
    Barnen krånglar vill inte kliva upp, kaffet blir svagt som te och hunden lyfter på benet mot köksbordet. Och självklart hittar inte fyraåringen just den strumpan hen absolut ville ha och kaoset är ett faktum. Resultatet- svettig förälder och tjuriga barn på väg mot förskola, skola och arbete.
    Allt krånglar, kör ihop sig eller så blir man positivt överraskad av att det faktiskt blev bättre än man trodde det skulle bli.

    Dela med dig av just din berättelse. Den där som inte blev som den skulle men kanske bra ändå i slutändan.
    Det kan vara en specifik händelse t.ex stressig morgon eller kanske ett foto som inte riktigt blev som planerat. Du bestämmer!
    Det viktiga är att du berättar vad som hände och att du motiverar varför du vill vinna en av böckerna.

    Då är du med och tävlar om ett av fem exemplar av Med känsla för barns självkänsla en bra bok skriven av Petra Krantz Lindgren

    Tävlingen pågår t.om midnatt  27/8 och vinnarna utses av en jury från Familjeliv.

    Läs gärna artikeln Fixa morgnar utan strul

    Lycka till! Solig
  • Svar på tråden Tävling: Ibland blir det inte som man tänkt sig. Vinn bok av Petra Krantz Lindgren
  • Äldre 10 Sep 08:43
    #13

    Hej hej!

    Nu har ni fått vänta länge men snart kommer jag att avslöja vem som vunnit Solig
    Håll koll!

  • Äldre 10 Sep 09:55
    #14

    Jag har skrattat gott åt era berättelser. Jag har ett par sådana själv på lager men det får jag ta en annan gång

    Tack för att just du delat med dig av din historia!
    Juryn har utsett följande fem som vinnare:

    mis mamma
    Karra 1
    Badfantasten
    peppis1
    Lady Namarie

    Ett stort grattis till er alla! Solig

    Inboxa era adresser till mig och jag måste ha det inom en vecka annars går tyvärr vinsten vidare.

  • Äldre 12 Sep 12:53
    #17
    Badfantasten skrev 2014-09-10 12:15:13 följande:
    Åh vad roligt.
    Jag har skickat en meddelande till dig med min adress. Tack!
    Hej hej!
    Ja jag har den ska skicka det vidare
    Lady Namárië skrev 2014-09-12 12:47:53 följande:
    Åh, vad roligt! Tack!

    Grattis grattis!
    Inboxa mig din adress så skickar jag det vidare
  • Äldre 12 Sep 12:54
    #18

    Jag saknar några adresser!
    Så vet du med dig om att du har vunnit men inte skickat din adress till mig gör det snarast! Solig

  • Äldre 3 Oct 10:18
    #21
    Badfantasten skrev 2014-10-02 20:16:43 följande:
    Har fortfarande inte fått någon bok med posten. .......? Väntat tre veckor..
    Hej hej!

    Den är på väg!
    Jag inboxar dig!
  • Äldre 12 Nov 09:52
    #23
    Badfantasten skrev 2014-11-11 15:53:16 följande:
    Nej.... den har ek kommit!!!!!!!! Vad har hänt!?
    Hej hej!

    Jag kollar upp vad som har hänt!
  • Äldre 17 Dec 08:59
    #30

    Jag vet att man tagit kontakt med förlaget. Men jag puffar igen för det är viktigt att ni får era vinster!

  • Äldre 12 Jan 10:01
    #32
    Badfantasten skrev 2015-01-09 16:39:13 följande:
    Hjälpte ej med någon puff....Tråkigt sånt här......
    Hej hej!

    Jag har puffat varje gång och jag tror att det löser sig nu.
    Det verkar ha blivit något krångel med kommunikationen i nästa led. Hör av dig till mig så fort du har fått boken!
    Tråkigt att du har behövt vänta så här länge och det är absolut inte okej.

    Ha det gott
    Charlotte
Svar på tråden Tävling: Ibland blir det inte som man tänkt sig. Vinn bok av Petra Krantz Lindgren