• Äldre 22 Aug 19:12
    1532 visningar
    6 svar
    6
    1532

    Varför svarade han? Intresserad eller artig?

    Mailade en kille om han var intresserad av att gå ut med mig i sommar men bad honom ignorera mitt mail om han var upptagen eller intresserad...
    Han svarade! Och skrev att det tyvärr passar inte nu. Kunde han inte bara låtit bli och svara....vad tror ni??

  • Svar på tråden Varför svarade han? Intresserad eller artig?
  • Äldre 22 Aug 19:13
    #1

    Artig. Han tackade nej på ett fint sätt. Var glad för det :)

  • Äldre 22 Aug 20:32
    #2

    Artig. Hyggligt av honom att svara så du slapp undra. Hur många tjejer är det inte som skriver och beklagar sig över killar som inte hör av sig... Kanske tar han kontakt när han avslutat det han har nu om han är intresserad.

  • Äldre 22 Aug 21:52
    #3

    Jag bad honom ju inte höra av sig! När han svarar på detta viset får mig att undra, hade han inte hört av sig då hade jag inte ens brytt mig!

    Va fan!;) han hade tydligen koll på vem jag var, så skrev han.

  • london
    Äldre 22 Aug 21:59
    #4
    janbanansfru skrev 2014-08-22 21:52:39 följande:

    Jag bad honom ju inte höra av sig! När han svarar på detta viset får mig att undra, hade han inte hört av sig då hade jag inte ens brytt mig!

    Va fan!;) han hade tydligen koll på vem jag var, så skrev han.


    Han var artig!
    Hade han varit intresserad hade han försökt styra om det. There are plenty of fish in the sea! 
  • Äldre 22 Aug 22:16
    #5

    Jag som ville bara ligga med han i slutändan!

  • Äldre 20 Oct 10:31
    #6

    Om du inte hade fått ett svar från honom, så hade detta INTE betytt att han inte var intresserad av dig. Det hade bara betytt att han inte hade svarat, vilket lika gärna kunde bero på att han av någon anledning kanske aldrig hade läst ditt meddelande.

    Nu vet du. Det är väl bra? Han var artig och tackade nej. Det är så det skall vara.

Svar på tråden Varför svarade han? Intresserad eller artig?