• Dunderton

    Ditt bästa avsugnings-minne?

    När sög du av en kille, eller blev avsugen, och som du minns än idag för att det vara så hett? Vilket är ditt bästa avsugningsminne, och vad gjorde det så speciellt den gången?

    Jag börjar, mitt ex och jag hade inte setts på länge, och vi skulle åka buss från Stockholm-Göteborg på kvällen. Vi var båda riktigt sugna när vi sågs. Bussen var halvfull och vi satt långt bak och gjorde det bekvämt för en lång resa. Utan att säga något knäppte mitt ex upp mina byxor, böjde sig ner och tog kuken i sin mun och började suga, trots att det satt folk bara ett par rader framför oss.. Det var så jävla skönt! Jag var kåt, och hon verkligen njöt av att ha min kuk i sin mun och risken att bli upptäkt.. Hon sög mjukt och långsamt, verkligen byggde upp en otrolig upphetsning.. Jag var rädd för att inte kunna komma tyst, så jag sa till henne att sluta för att vi inte skulle bli upptäckta, men hon fortsatte, och som jag kom! Har aldrig varit med om en sån orgasm! Och hon sa att hon aldrig varit med om ett sådant sprut, varken med mig eller nån annan, men hon lyckades svälja varenda droppe..

    Jag tackade genom att smeka henne till orgasm, men det är en annan historia :)

  • Svar på tråden Ditt bästa avsugnings-minne?
  • Anonym (Prinsessan)

    Jag och min sambo var på bröllop där jag var tärna och min sambo var bestman. Hur som helst, på festen blev det såklart en del vin, och med det kommer suget efter sex.. Vi trasade varandra länge under kvällen och sambon viskade till mig att han ville leka när vi kom till hotellet, men jag svarade med -följ med mig nu istället!

    Jag tog med honom iväg från festens medelpunkt och vi hittade ett stolsförråd som bara var avskilt med ett draperi.. Väl där inne så sjunker jag ner på knä och börjar knäppa upp hans kostymbyxor och tog fram hans kuk och började suga av honom. Det var så upphetsande att sitta där, iklädd en fin klänning, med hans kuk i munnen samtidigt som någon kunde upptäcka oss!

    Hans kuk var stenhård och han kämpade för att hålla sig tyst när han stötte emot mina sugtag, allt mer intensivt. Vi fortsatte några härliga minuter tills han inte kunde hålla tillbaks längre utan sprutade flera strålar i min mun.. Och på nåt sätt i hans orgasmryck hamnade han utanför min mun så att jag också fick sperma över brösten och på klänningen!

    Vi skrattade båda två när vi insåg att han var helt svettig i pannan, min håruppsättning var rufsig, och jag hade sperma på kinden, över brösten och på klänningen! Som tur hittade vi något att torka av oss med innan vi sträckte på oss och gick tillbaks till att festa med de andra...

    Detta är bland mina hetaste sexminnen!

  • Anonym (som en dröm)

    Även om många tidigare tjejer jag varit med sugit av mig så kom ingen att slå min sambos avsugning i köket.

    Efter en middag hemma med god mat och vin dukade jag undan när hon kom in i köket och började smeka och hångla med mig bakifrån. Jag vände mig om för att ta för mig när hon bara såg mig djupt i ögonen och förde upp hennes hand mellan mina ben och följde min hårde lems konturer utanpå kläderna.
    Sedan sa hon åt mig att ta fram den, varpå jag knäppte upp byxorna och lirkade fram den.

    Hon sjönk ner på knä och medan hon behöll ögonkontakten med mig tog hon tag i mina byxor och drog ner dem till knäna. Hon förde in sin ena hand under min pung och med den andra drog hon tillbaka förhuden och blottade ollonet. Det var så där blårött och sprängfullt. Jag lutade mig bakåt mot diskbänken.

    Hon lät hennes läppar sakta glida över ollonet och nästan hela vägen till roten.
    Hon hade aldrig tidigare gjort så här. Varken så spontant eller med sådan lusta. Hennes mun kändes som en dröm och hon såg mig hela tiden i ögonen. Den där kåtblanka blicken hon hade var fascinerande och otroligt upphetsande.

    Detta fortsatte en ganska lång stund. Det var hårda bestämda sugningar, intensiva lekar med tungan över ollonet blandat med djupa stötar där hon pressade sig så hårt hon kunde mot mig för att kuken skulle komma djupt i henne.

    Det var som en dröm man aldrig vill ska sluta.
    Men jag känner hur det närmar sig så jag säger åt henne att jag snart kommer.
    Varpå hon åter igen ser mig i ögonen och svarar "Men kom då, kom i min mun".

    Jag kände en sexuell upphetsning och kåthet jag aldrig känt tidigare och svarade "Du måste ta emot allt men du får inte svälja"

    Och sedan tömde jag min säd i stråle efter stråle i hennes mun medan vi såg varandra i ögonen.
    När det ebbat av drog jag mig försiktigt ur och fattade mina händer kring hennes huvud och hon reste sig sakta upp med munnen full av min säd utan en droppe utanför.
    Då drog jag henne tätt mot mig och viskade "Kyss mig, jag vill dela med dig"
    och sedan kysstes vi intensivt medan våra tungor lekte i varandras mun och delade på min säd som jag sekunderna tidigare fyllt hennes mun med.

    Det är mitt bästa minne någonsin från en avsugning och det var början till att vi alltid delar på säden med en kyss efter att jag kommit i hennes mun.

  • Anonym (qweewq)

    Mitt bästa avsugningsminne är fan det mest oglamourösa man bara kan tänka sig.

    Hade varit ute och festat. På väg hem knackade jag på, på fönstret, hos min kk. Hon var 19 vid tillfället och bodde fortfarande hemma.

    Vi gick ner i källaren som tillhörde hyreshuset hon bodde i, gick in i ett cykelrum. Vi tände inte lampan. Jag slickade henne en stund, sen tog hon min kuk i sin mun. Åh, järnvägar vilken underbar teknik.

    Eller det var nog inte någon teknik. Hela stämningen var rätt, och hon sög så mjukt och försiktigt.

    Det slutade med att hon fick min sperma i håret.

    Haha, ett mörkt cykelrum runt midnatt.

    Men så får det bli, det är den skönaste avsugningen jag någonsin fått. :)

  • Anonym (Anna)

    Det var med en kk för några år sen.. Han kom hem till mig och vi umgicks en stund. Vi var i köket och hamnade hånglandes mot köksbordet. Han liksom halvsatt på bordskanten och jag tänkte ge honom lite oralt som förspel. Sagt och gjort, jag sjönk ner på knä och knäppte upp hans byxor.. Hans kuk var ganska stor, inte så tjock men lång, rak och stenhård!

    Jag började mjukt, smekte pungen, slickade och pussade på ollonet. Tog sen mer och mer av hans kuk i munnen. Jag omväxlande sög och runkade honom.. Det var så hett att stå på knä framför en maskulin kille med en så hård och sexig kuk, och göra det skönt för honom.. Ge honom långa sugtag upp och ner längs kuken.

    Han frågade om han fick hålla om mitt huvud och styra själv, vi kan väl prova tänkte jag... Så han höll om mitt huvud och bestämde takten. Jag hade inte låtit någon kille göras så innan, men det var sjukt upphetsande att låta han styra och ta för sig av mig..

    Han kom allt närmare orgasm och han höll mitt huvud och förde det allt mer hårdhänt, tills han till slut kom i min mun, eller nästan i halsen, för han tryckte sig så långt in.

    Helt klart en het upplevelse! Han var så manlig, sexig och behandlade mig ömt och hårdhänt på samma gång.. Känslan att stå på knä sugandes på en skön kuk! Och känna honom komma i min mun! Love it!

  • Anonym (ons)

    Var för några år sedan, nybliven singel och var på en kompis födelsedagsfest. Blev sittande i köket med en tjej (och några andra) vi snackade och flörtade lite på skoj. Efter ett tag drog alla ner på krogen men var inte kvar i många minuter innan vi tog en taxi hem till henne. Redan under förspelet var hon bestämd med att jag var tvungen att spruta henne i munnen och ingen annan stans slutade med 3 av dom bästa avsugningarna jag fått och 3 sprut i munnen. Hon hade underbar teknik och hade inga problem att få in hela min kuk trots att jag är rätt välutrustad. Självklart fick hon sitt också däremellan och jag hade rivmärken på ryggen ett tag efteråt men det var det värt. Tyvärr träffades vi inte fler gånger. Kan fortfarande drömma mig tillbaks till det då min nuvarande sambo inte vill ge oralt alls.

  • Anonym (david)

    Jag kom hem till min dåvarande älskarinna på morgonen när hennes sambo gått till jobbet. Hon mötte mig i morgonrock med bara ett par spetstrosor på sig. Hon klädde av mig och ledde in mig i köket när jag fick sätta mig på en stol. Hon tog av sig morgonrocken och jag fick se hennes underbara kropp. Sen satte hon sig på knä framför mig och sögs sakta och djupt.

    När jag väl kom så domnade det både händer, fötter och huvud när jag i en dimma tömde mig i hennes mun. Helt fantastiskt.

  • Anonym (WTF)

    Jag och min dåvarande tjej var ute och åkte i bilen, hon klädde av sig allt utom joggingskorna när vi åkte, så stannade vi till i en glänta och gick ut. Stod lutad mot bilen, hon var naken förutom skorna och sög av mig tills jag kom i hennes mun. Sen sa hon, nej nu vill jag bli knullad på riktigt så jag tog henne bakifrån när hon stod framåtlutad över motorhuven. Inget jättespeciellt egentligen men jag var så jäkla kåt och har tänkt på det jättemånga gånger efteråt. Kanske upphetsande för att jag visste att någon kunde se oss.

  • Eva006
    Anonym (WTF) skrev 2014-09-02 11:16:18 följande:

    Jag och min dåvarande tjej var ute och åkte i bilen, hon klädde av sig allt utom joggingskorna när vi åkte, så stannade vi till i en glänta och gick ut. Stod lutad mot bilen, hon var naken förutom skorna och sög av mig tills jag kom i hennes mun. Sen sa hon, nej nu vill jag bli knullad på riktigt så jag tog henne bakifrån när hon stod framåtlutad över motorhuven. Inget jättespeciellt egentligen men jag var så jäkla kåt och har tänkt på det jättemånga gånger efteråt. Kanske upphetsande för att jag visste att någon kunde se oss.


    Snyggt jobbat. Knulla direkt efter att du kommit. Inte alla som kan.
  • krillesthlm
    Eva006 skrev 2014-09-02 12:30:44 följande:
    Snyggt jobbat. Knulla direkt efter att du kommit. Inte alla som kan.
    funkar om man är tillräckligt kåtGlad
  • Anonym (WTF)
    Eva006 skrev 2014-09-02 12:30:44 följande:

    Snyggt jobbat. Knulla direkt efter att du kommit. Inte alla som kan.


    Haha, nej kanske inte det, funkar bara om man är riktigt på som krillesthlm skrev
Svar på tråden Ditt bästa avsugnings-minne?