En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Anonym igen, suck, haha
Krämpor*
Återupptäckte precis en sak som jag minns från mina första graviditeter här på FL . Känslan av att det faktiskt går FRAMÅT när man ser trådar som skapas med BF efter "min" månad. Som att det nu dyker upp trådar på temat "Vi som väntar barn i maj 2015".
Sakta men säkert...
Nu har även mitt illamående tilltagit med råge. Usch vad jobbigt det är, bara tanken på att stiga upp ur soffan gör mej kallsvettig. För att inte tala på tröttheten, ramlar i säng strax efter kl 21 varje kväll trots soffläge hela dagen. Är riktigt orolig för hur jag ska klara mina jobbnätter framöver. Går på imorn kväll, har varit ledig i 9 nätter så sist jag jobbade hade jag inte hunnit bli så trött. Får nog avslöja mej för kollegan som nog kommer att undra över denna plötsliga trötthet.
Hihi[, jag har tänkt samma sak. Snart kommer det tom en junitråd, kan ju inte vara så långt kvar :) quote=73916648][quote-nick]Elbea skrev 2014-09-02 17:20:13 följande:[/quote-nick]Återupptäckte precis en sak som jag minns från mina första graviditeter här på FL . Känslan av att det faktiskt går FRAMÅT när man ser trådar som skapas med BF efter "min" månad. Som att det nu dyker upp trådar på temat "Vi som väntar barn i maj 2015".
Sakta men säkert...[/quote]
Såg ett tickande när jag var i v 6+2. Nu v 9+6 och inskrivning imorgon. Tjoho! :)
I vecka 7+1 gjorde vi VUL och såg hjärtat denna graviditet. I vecka 8+1 med dottern.
Vecka 7+1 såg vi hjärtat slå. Tio dagar tidigare gjorde vi också ett vul men då var embryot för litet ännu.