En POSITIV tråd för BF April 2015 =)

Har haft kraftig molvärk några dagar, så jag var till bm och lämnade prov för att kolla att jag inte har någon urinvägsinfektion. I onsdags var värken så jobbig att jag övervägde att ta en Alvedon. Men den lugnade ner sig när jag gick hem från jobbet och vilade. Har märkt att det blir värre när jag anstränger mig. Jag hoppas få svar på proverna idag.
Vecka 29 idag och 84 dagar kvar till BF! Lillan i magen är väldigt aktiv även dagtid numera och rumsterar om mycket. Hon verkar vara mest aktiv i nedre delen av magen, hoppas hon inte redan försöker sig på att hitta ut. :-/
går med här :) Har bf den 28 April men blir igångsatt den 14 April :) en liten flicka väntar vi
Jag hoppar också med på tåget!
Har BF 23'e. Första barnet för mig (sambon har en 9-årig tös sedan tidigare). På ul ser det ut som att jag väntar en liten kille.
Var på MVC idag. Magen växer och växer. Känner av det i ländrygg och även fram över symfysen om jag varit mkt på benen. Har svårt att förstå hur Pyret ska få plats om han ska växa i ytterligare 83 dagar till!
Hmm... Funderar och funderar på det här med kudde! Ett svagt minne säger att vi hade kudde åt dem men såg till att de låg med axlarna en bit upp på kudden men då var de kanske 4 månader.
Tyckte nog mest att kudden var i vägen och att det såg väldigt obekvämt ut.. Bytte då till en superplatt (näst intill obefintlig) kudde vilket gick bättre. Och hade alltid den under lakanet för att inte riskera att få den över ansiktet..
När de är nyfödda så ligger de hos mig i min säng och då utan kudde. Ingen kudde i vagnen då det blev för nära upp till kanterna.. När de sov under dagen så låg de i mjukliften utan kudde, samma där att det blev för högt i liggdelen.. (med tanke på fallrisken)
Så kudde har använts efter kanske 4 månader eller senare.
Jag hoppar också med på tåget!
Har BF 23'e. Första barnet för mig (sambon har en 9-årig tös sedan tidigare). På ul ser det ut som att jag väntar en liten kille.
Var på MVC idag. Magen växer och växer. Känner av det i ländrygg och även fram över symfysen om jag varit mkt på benen. Har svårt att förstå hur Pyret ska få plats om han ska växa i ytterligare 83 dagar till!
Tornedalica var bor du? Vi har också fått sjuka mängder med snö!!! Huuuu :(
Tornedalica var bor du? Vi har också fått sjuka mängder med snö!!! Huuuu :(
I Luleå. Var bor du?
Tack och lov för snöslunga! Hade inte tagit oss ut med bilen från gården annars.