• KonstantSugen

Onanerar jämt (kvinna)

Jag är en kvinna som börjar närma mig 30 år.
    Ända sedan jag för första gången upplevde en orgasm som 9-åring har jag varit fast. Medan mina kompisar umgicks på helgerna så låste jag in mig på rummet hemma och onanerade, jag kunde komma 20-30 gånger på en kväll.

Sedan har det fortsatt i samma bana.
    Jag har barn och familj. Varje kväll när maken tittar på TV går jag in i badrummet och onanerar. Han har inte alls samma sexlust som jag.
    (Jag har f.ö. aldrig lyckats komma TILLSAMMANS med en man, jag har mitt speciella sätt att onanera på).

Härom kvällen jobbade min man kväll och jag kom ca 20 ggr den kvällen.
    Jag tror inte att det är normalt. Använder även onani när jag är arg/ledsen/irriterad.
    Bör jag söka en gynekolog för dessa problem eller rent av en psykiater? Någon annan med samma problem?

• Svar på tråden Onanerar jämt (kvinna)
  • hännrick

Jag har också onanerat galet mycket under vissa delar av livet, ibland så mycket och ofta att det inte kommit någon ut något alls vid orgasmen.

För mig har det handlat om ett drogfritt sätt att få lugn i kroppen, det har även förekommit att jag överätit för att nå samma effekt (mättnadskänslan sprider ett liknande lugn i kroppen som orgasmen gör).

• Efraim Barkbit

TS, kan du inte prata med din man om det? Jobbigt såklart men det borde vara skönt att kunna dela det ned ens partner.

Postbanken, Postbanken, Poooostbanken
  • Anonym (Sophie)
    Anonym (intressant.) skrev 2014-08-30 00:10:00 följande:
    Hej fröken FF, har du lyckats få det att bli lika skönt även med andra armen då? :)
    Ja efter nån veckas träning fick jag upp farten lika bra i den armen. Det får inte bli för statiskt. onanin är viktig för mej,skulle aldrig kunna ha ett förhållande med förbud på onani. på så vis föredrar jag onanerande killar åxå som har samma behov.
  • Anonym (intressant.)
    Anonym (Sophie) skrev 2014-08-30 14:21:30 följande:
    Ja efter nån veckas träning fick jag upp farten lika bra i den armen. Det får inte bli för statiskt. onanin är viktig för mej,skulle aldrig kunna ha ett förhållande med förbud på onani. på så vis föredrar jag onanerande killar åxå som har samma behov.
    *L* Fick upp farten..:D  Ser nästan framför mig hur du njuter av dina flinka fingrar..
    Du vet om att du har en potentiell karriär som ficktjuv? :P
    Finger-Fia´s Flinka Fingrars Ficktjuveri aktiebolag:))
    (du kan teckna mig för 100 aktier direkt:) 
  • mary01

Jag kan absolut förstå att du tycker att det blivit ett problem... Men gud så skönt det låter! Komma 20 ggr på raken... Ahhhh. Jag har endast lyckats komma två ggr på raken vid ett enstaka tillfälle. Du skriver att du har ditt speciella sätt att onanera på, dela gärna med dig!! :)

• Anonym (Cici)
    mary01 skrev 2014-08-31 00:05:17 följande:

Jag kan absolut förstå att du tycker att det blivit ett problem... Men gud så skönt det låter! Komma 20 ggr på raken... Ahhhh. Jag har endast lyckats komma två ggr på raken vid ett enstaka tillfälle. Du skriver att du har ditt speciella sätt att onanera på, dela gärna med dig!! :)

Precis den frågan har jag också!

Jag har alltid haft svårt för att komma och har bara gjort det en endaste gång med en man(oralsex). Jag har verkligen fått kämpa med onanin för att få det att fungera. Att komma flera gånger i rad är inte ens i närheten av vad jag tror jag skulle kunna göra :(

Alla goda tips emottages tacksamt!!
  • krillesthlm
    Anonym (Cici) skrev 2014-08-31 01:04:18 följande:
    Precis den frågan har jag också!

Jag har alltid haft svårt för att komma och har bara gjort det en endaste gång med en man(oralsex). Jag har verkligen fått kämpa med onanin för att få det att fungera. Att komma flera gånger i rad är inte ens i närheten av vad jag tror jag skulle kunna göra :(

Alla goda tips emottages tacksamt!!
    vad är det med er kvinnor...hur svårt kan det bli?
  • Anonym (Cici)
    krillesthlm skrev 2014-08-31 01:08:40 följande:
    vad är det med er kvinnor...hur svårt kan det bli?
    Ni killar har det så mycket enklare.... Tror att det till viss del beror på fysiologiska skillnader, men troligen även annat.

Har verkligen alla tjejer du legat med gått orgasm?

Krille, har du möjligtvis några heta tips?
  • krillesthlm
    Anonym (Cici) skrev 2014-08-31 12:36:29 följande:
    Ni killar har det så mycket enklare.... Tror att det till viss del beror på fysiologiska skillnader, men troligen även annat.

Har verkligen alla tjejer du legat med gått orgasm?

Krille, har du möjligtvis några heta tips?
    tror inte el jag vet att alla inte fått orgasm tyvärr....heta tips om man är 2   mkt tunga,fingrar..leksaker..och framför allt avslappnat och lekfullt
Svar på tråden Onanerar jämt (kvinna)