Inlägg från: Anonym (jes) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jes)

INVANDRINGSFRÅGAN igen!

En engagerad person på ett annat forum (om det inte är du? Flört) kör en mailkampanj på samma linje och har fått i bästa fall standardsvar. Han står också bakom den här sidan: 
    asylbomben.123minsida.se/

• Anonym (jes)
    Anonym skrev 2014-08-31 22:10:03 följande:
    Nej det är inte jag, men många siffror liknar de jag skriver. Bra att få stöd för det, vi har delvis samma källor kan jag se.

Mycket intressant sida. Jag ska hänvisa till den framöver.

I helgen har jag varit och pratat med politiker från de flesta partier om mycket bl.a migration och flyktingfrågan och de tycker inte att man ska bry sig om problemen, de säger bara att "det finns utmaningar". När man frågar hur bostadsfrågan ska lösas eftersom alla budgetar oavsett parti ska bygga betydligt färre bostäder än vad som behövs till de hundratusentals flyktingar som kommer så svarar de inte. Fruktansvärt oansvarigt och märkligt!
    Jepp, jag har också länkat till den sidan i de egna flygblad jag delat ut. Eldsjälar behövs.

Klassikern om utmaningar Oskyldig Så dåligt. Liknande nivå som svaren den andre aktivisten fått: vi är ett rikt land (jaså, automatiskt eller?), vi behöver invandrare till jobben (jaså, vi behöver folk som kommer hit och blir arbetslösa?), vi behöver dem för att levandehålla svenska språket (!)
Svar på tråden INVANDRINGSFRÅGAN igen!