• Gert

ISIS delar ut flygblad utanför stora moskén på Södermalm.

Helt sjukt att det är tyst om detta i massmedia.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert

Här delar ISIS ut information i Rinkeby.

Vi - jodå, jag tillhörde lögnarna - förnekade problemen, fast vi alla såg dem. Birger Schlaug, 1997
  • Gert
    Anonym (Ööh) skrev 2014-09-06 11:17:56 följande:
    Fast det står ju nej tack till kalifatet!! Lite rättvis får du vara!!
    Nej, så står det inte alls. Vart ser du det någonstans? Du menar kanske att det står tack där du nu finns ett ord på ca 10 bokstäver?
  • Gert

För övrigt har han en väst med en Hizb ut-Tahrir-flagga. Om du inte vet vad Hizb ut-Tahrir är för något kan du läsa om det på wikipedia. Kortfattat är det en islamistisk organisation som vill införa Sharialagar i samhället.

sv.wikipedia.org/wiki/Hizb_ut-Tahrir

• Gert
    Anonym (Kia) skrev 2014-09-06 15:37:59 följande:

Nån rättvisa får det ju vara. Om nassarna har rätt att göra sig hörda så ska väl islam extremisterna också kunna få det.

Skillnaden mellan dagens nazister och dagens islamister är att islamisterna vill döda alla otrogna. 
  • Gert
    Anonym (Kia) skrev 2014-09-06 15:43:43 följande:
    Medans nassarna är så fredliga då, menar du? Ahaja, då fattar jag...
    De är fredligare än islamisterna i alla fall. Nazisterna vill kasta ut alla invandrare, inte döda dem.
  • Gert
    Anonym (.......) skrev 2014-09-06 15:52:19 följande:
    FYI, Gert. Jag har en vän som är en väldigt troende muslim. Han beundrar Osama Bin Laden också.

Han hatar ISIS..
    al-Qaida vill gärna se sig som den största terrororganisationen. Det är inte helt ovanligt att islamistiska terrororganisationer hatar varandra.

SR
    SVT
    SR
  • Gert
    Anonym (.......) skrev 2014-09-06 16:02:25 följande:
    Nej.. Han beundrade bara Osama.. Inte organisationen..
    Osama och al-Qaida är synonyma med varandra. För jag antar att din vän inte beundrar Osama för pengarna han hade när han var i livet?
Svar på tråden ISIS delar ut flygblad utanför stora moskén på Södermalm.