• 317595

Hjälp!!

En lång historia kort.. Min pojkvän och jag bråkar konstant!!! Jag bor hos honom och har nyss fått jobb här så jag vet inte om jag stannar hos honom bara för den tryggheten?..
    Men nu till en sak, vi bråkade idag om att han drygar på sms och ska peta på mig, jag är trött och säger sluta tio gånger men han fortsätter, i stundens hetta skriver jag att jag inte tycker om han som förut så som han håller på.. Får inget svar och skriver sen om vi skulle ses för att handla, fick svaret - nej jag ska bort, kommer hem imorgon (han åkte 100 mil bort)..

Vad ska jag göra?

• Svar på tråden Hjälp!!
  • 317595

Jag skulle be henne göra slut för hon är inte lycklig.. Men jag kan verkligen inte. Ibland känns det som om jag bara har honom.. Han kan vara så elak orden och handlingar och jag förlåter och förlåter mer får inget tillbaka känns det som, jag var hos honom i tre veckor en gång, han tyckte jag var sur och var jätte elak och sa en kommentar om att jag knullade runt innan han, jag gick ut och storgrät kom tillbaka och ville prata, då hade han packat mina väskor och kom sedan ut och slängde in dom i bilen och sa att jag kunde välja om jag ville åka hem eller aldrig mer komma tillbaka till honom..

Men han har även så fina sidor.. Gud jag vet inte vad jag ska göra.. Gråter varje dag.

Svar på tråden Hjälp!!