• jesper_78

    Runka bredvid dig i säg?

    Vad tycker ni tjejer om killen runkar bredvid dig i sängen när du inte vill bli påsatt? Själv tycker jag det är en självklarhet, men tjejen jag träffar nu gillar inte alls. Liksom vad ska man göra? Inte ska jag behöver gå in på toa för att runka. 

    Några ggr har jag väl sprutat på henne, typ över skinkorna eller så, och det kan jag väl förstå att hon inte gillar om hon inte är kåt. Men att bara runka och spruta i sängen? Hur gillas/ogillas det?

  • Svar på tråden Runka bredvid dig i säg?
  • Sephrenia89

    Förstår inte varför det skulle vara ett problem för henne att man runkar i sängen bredvid...

  • jesper_78

    Hon kanske känner sig otillräcklig? + att hon tycker det är "perverst" när hon inte själv är kåt. Vad vet jag :)

  • Sephrenia89

    Herregud otillräcklig - alla har olika sex behov.

    Orkar killen inte ha sex pga huvudvärk så ska väl jag inte ge fan i orgasm för att inte såra honom?

    Det är ju ändå skummare om man "gömmer" sig och onanerar.

  • jesper_78

    Jag är med dig. Alla borde tänka som du ;)

    Men när du inte är kåt men killen ändå sprutar över dig för att han är så kåt?

  • Sephrenia89

    Han kan väl fråga om det är okej så det inte blir suprise spermparty.. ^^

    Annars ser jag inte ens det som ett problem.

  • Anders 386

    Jag som är man tycker det känns väldigt obekvämt att ligga o runka bredvid min partner. Men är hon bara delaktig på nåt sätt, tex smeker min pung samtidigt, då känns det betydligt bättre. Och det gör hon om jag ber henne. 
    Men hon har aldrig sagt att hon inte accepterar om jag runkar själv, i det här fallet är det nog jag som är lite nojig. 

  • Flisan79

    Är man inte delaktig tycker jag att det är en privat sak som får göras PRIVAT.

    Hade min man gjort så hade jag seriöst gått upp och packat mina väskor.

  • Anonym (om)

    Hur skulle du känna om hon onanerade efter det att du inte kunde få henne att komma.....

    För mej är det inte några problem om du vill runka bredvid mej, kanske kan jag bli lite sugen av det, men inte varje gång.
    Sen beror det ju kanske på hur det går till. Skulle du bara komma o slänga dej ner när jag ligger o läser min bok o sätta igång så skulle det nog kännas lite konstigt.

  • panicorion

    Jag kan gärna ställa upp som runkobjekt för min smabo men jag vet inte hyr jag hade reagerat om han bara så där hade börjat runkat brevid mig i sängen. Troligen hade jag tagit över och hjälpt honom då det tänder mig något enormt så skulle nog inte hamna i den situationen att han runkar för att jag ingen lust har... Hmm snurrigt svar men det var vad jag kunde komma på

Svar på tråden Runka bredvid dig i säg?