• foppa12345

    kärleks liv

    Hej jag är en kille som är 16 bast, och behöver lite hjälp. Jo till att börja med så handlar det om en tjej som jag är extremt förälskad i. Hon är det där lilla extra som man letar efter den där rätta personen som man alltid vill vara med. Men dock finns det två problem med detta. 1 jag e friendzonad alltså hon ser mig bara som en vän, jag vet även varför jag hamnade här, jag var för snäll och gav allt hon ville gav henne all tid hon ville, allt som gjorde henne glad lixom. Mitt andra problem är att hon nu har flyttat till torsås ungefär 35 minuter från vart jag bor. och i torsås har hon student hem och ny kompisar och ny skola då, men på bara 4 veckor tror hon att hon har blivit kär i en kille som e den mest blygaste och minst roliga och minst prat samma killen jag någonsin sett alltså. Jag tror om han hade vetat mer om tjejer hade han varit som jag typ. asså en alledes för snäll kille. Men iallafall jag är extremt kär i denna tjej och jag har sagt och visat det på många sett. Hon tycker jag e den bästa sötaste gulligaste killen som finns, men det är inte det jag vill åt lixom. jag vill att hon ska se mig mer som en vän. Det kan vara försent nu när hon typ är kär. hon brukade sova, prata och allt sånt med mig, men hon vågar inte ens kyssa mig när hon har tyckt att jag var en av dom snyggaste killarna hon har sett. men efter hon och jag bråkade för 2 år sedan tog hon bort all hon kände för mig då och hållt kvar i det nu när vi är typ bästa vänner. Jag tror om hon fortfarande hade bott kvar i hennes hemstad hade jag haft mer tid på mig att göra så hon tvivlar på sina känslor för honom och ser mig som en mer värdig kille. Okej men efter 5 månader av längtan efter henne var hon singel nu e snart 4 veckor. och jag fick träffa henne 1 gång. Jag vill att hon ska spendera mer tid med mig och inse att jag är värd en chans efter allt jag gjort för henne. Jag kan nästan sattsa allt på att hon hade haft det roligare och bättre tillsammans med mig, men jag vill inte styra hennes känslor. hon är bra på att behålla förhållanden levande, iallafall mer än 8-9 månader. och för mig är det en väldigt långt tid som har haft nästan 30 tjejer i mina dar i nästan bara max  4 månader med en tjej. Jag vet inte vart jag ska ta vägen eller göra för att hon ska falla för mig. har någon något bra förslag för att hon ska falla och inte typ knulla med henne eller något sånt utan seriöst. jag kan med säga att i helgen när hon festade var det jag som tog hand om henne för hon var skit full och la mig i säng samtidigt så hon inte skulle vara ensam eller någon skulle börja pilla på henne. alla killar som var där sa att jag hade bästa chansen att få henne i säng då men jag e så pass repektfull att jag inte vill ligga med fulla tjejer när jag e nykter. hon kunde inte ens säga tack för det jag gjort för henne. snälla vad ska jag göra, jag brinner verkligen för henne.

  • Svar på tråden kärleks liv
  • Tow2Mater
    foppa12345 skrev 2014-09-10 00:21:20 följande:

     hon brukade sova, prata och allt sånt med mig, men hon vågar inte ens kyssa mig när hon har tyckt att jag var en av dom snyggaste killarna hon har sett. 
    ,,,,,
    hon är bra på att behålla förhållanden levande, iallafall mer än 8-9 månader. och för mig är det en väldigt långt tid som har haft nästan 30 tjejer i mina dar i nästan bara max  4 månader med en tjej.


    Du låter ju onekligen som en omtänksam kille, men jag forstår om dina "30 tjejer" på hur många år (2? 3? 4?) skrämmer iväg henne...?
  • Oloff

    Sup dig full och berätta som du känner ;)


    (Anledningen till att du ska supa dig full är för de blir 10x lättare att våga)

  • foppa12345
    Oloff skrev 2014-09-10 04:44:09 följande:

    Sup dig full och berätta som du känner ;)


    (Anledningen till att du ska supa dig full är för de blir 10x lättare att våga)


    nej mannen tyvär jag super inte 
  • foppa12345
    Tow2Mater skrev 2014-09-10 02:59:18 följande:
    Du låter ju onekligen som en omtänksam kille, men jag forstår om dina "30 tjejer" på hur många år (2? 3? 4?) skrämmer iväg henne...?
    ja det kan man säga att jag är. men nej det skrämmer henne inte för hon vet att många var misstag när man var lite yngre och inte förstod på kärlek och bara ville ha snygga tjejer. men kom gärna med fler tips på hur hon ska falla för mig istället för den andra killen som verkilgen inte har gjort ett skit för att hon ska bli kär i honom lixom, jag har gjort allt han inget, hon väljer honom varför lixom?
Svar på tråden kärleks liv