• Forumvärd

    Har du förtidsröstat?

    Den 14:e september är det val- på riktigt!
    Men redan nu finns det möjlighet att förtidsrösta.
    Har du utnyttjat den möjligheten?
    Berätta gärna i tråden

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Har du förtidsröstat?
  • nozpa

    Ja det blir förtidsröstning, vi är inte hemma på söndag.

  • Gizmo

    Jag har förtidsröstat, för att slippa att trängas med alla andra på söndag! 

  • fluu

    Nepp, siktar på valdagen som vanligt. Bor 200 meter från vallokalen och brukar gå precis innan de stänger för att slippa trängas, men i år får vi nog trängas eftersom vi måste gå tidigare på dagen :(


    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
  • replica

    Yess, förtidsröstade i fredags då jag är höggravid med beräknad BF den 19/9.. Vi kände båda två här hemma att det är bättre att köra på säkra kort och rösta innan valdagen Tungan ute


    "Practise makes perfect"
  • DenNamnbitne

    Nej, det är fusk. Man förlorar en stor del av tjusningen med att gå och rösta. Dvs: gå och vänta och se fram emot, ta på sig finkostymen och vandra till lokalen tillsammans med hela övriga grannskapet, stå länge och välja mellan valsedlar, ta några som ser bra ut och bakom skärmarnas hölje göra sitt slutgiltiga val. 

  • fluu
    Lena skrev 2014-09-10 15:37:51 följande:
    Fluu, gå när de öppnar då. Det brukar vara lugnt då med
    Då är det nästan som störst rusning här. Det bor mängder av morgonpigga och hurtiga pensionärer i området ;)
    Lyckligtvis ser vi vallokalen från trädgården så vi kanske kan tajma in när det inte är någon kö.
    Jag är Narcissus, en fåfäng fakir SAVE ME KAIZER!
Svar på tråden Har du förtidsröstat?