• Forumvärd

Roligt eller förskräckligt?

Ibland händer det att en stöter på olika klipp på webben. Klipp som får en att skratta hysteriskt.
    Jag tänkte kolla humornivån på FL.
    Vilken typ av humor gillar du och vad tycker du om det här klippet?
    Har du något roligt klipp så dela gärna med dig!

Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Roligt eller förskräckligt?
  • The TARDIS
    Engstrom skrev 2014-09-13 00:10:32 följande:

Oj, det där blev väldigt konstigt! Försöker på nytt med länken 

Förstår inte vad som var kul med den. Usch.
  • Sloth

Den här smittar till skratt och är en annan av mina favoriter

• Butterscotch
    Engstrom skrev 2014-09-13 00:10:32 följande:

Oj, det där blev väldigt konstigt! Försöker på nytt med länken 

Länkade du verkligen till rätt film nu? Den var inte rolig alls?
  • Morningglory
    Engstrom skrev 2014-09-13 00:08:05 följande:
    Videon i trådstarten känns bara tragisk, jag blir lite illa till mods av att folk skrattar åt sådant. 
    Men jag blir själv anklagad, ofta, för att ha vedervärdig humor och skratta åt hemska saker, så jag dömer ingen :)

Denna är min stora favorit, första gångerna jag såg den skrattade jag mig sönder och samman. <iframe width="600" height="360" src="//www.youtube.com/embed/Va8ajksEGOw" frameborder="0" allowfullscreen></iframe>
    Håller med dig. Det är ingen med hjärna skrattar åt videon i trådstarten.
  • MiniEgo
    Engstrom skrev 2014-09-13 00:08:05 följande:
    Videon i trådstarten känns bara tragisk, jag blir lite illa till mods av att folk skrattar åt sådant. 
    Men jag blir själv anklagad, ofta, för att ha vedervärdig humor och skratta åt hemska saker, så jag dömer ingen :)
    Det kallas tydligen affektinkongruens. Att skratta utan att man kan rå för det kan hända nästan vem som helst, (okontrollerat skratt) nästan när som helst och det är just det som händer programledaren i ts video. skratt är nånting som kan smitta, som gäspningar. så det finns flera anledningar till att skratta åt den videon, skrattar för att han skrattar, hur det låter, skrattar åt den bisarra situationen, hur pinsamt det måste va för programledaren som inte kan sluta skratta. och pinsamt för de som sitter i studion.

Denna tråden är väldigt rolig. man börjar skratta åt situationerna som folk berättar om, att de inte kan ro för att de skrattar. http://gamla.familjeliv.se/Forum-4-51/m72062494-1.html
  • Engstrom
    Butterscotch skrev 2014-09-13 07:39:46 följande:
    Länkade du verkligen till rätt film nu? Den var inte rolig alls?
    Jepp, rätt film. Som sagt är det många som inte begriper min humor, men den där videon tycker jag är skitkul. 
  • happysunday

Ni vet väl att videon i TS inte är på riktigt, det är ett tv-program som heter In the gloria. Men jag tycker att den är skitrolig ändå Skrattande

• Klarabella Ko

En av mina favoriter:

Kompisens skratt är priceless.

• Wittra

Nej, om detta är ett program i syfte om att bjuda till humor och skratt så passar det inte mig iaf. Sanslöst trist.

Svar på tråden Roligt eller förskräckligt?