• Jecka

    behöver hjälp med en kille

    Har gillat en kille som jag går i samma gymnasium med i några år och det gör mig galen att ingen vågar prata med varandra! Vi har pratat lite med varandra men det var några år sedan. Han har gjort några saker (gester) så jag känner på mig att han gillar mig. Överhörde honom för nån dag sen prata med sina kompisar att han gillar mig och tänker bjuda ut mig MEN bara om jag stöter på honom så att han vet att jag gillar honom. Är hemskt blyg bland killar och har ingen aning vad jag ska göra snälla hjälp! Vad kan jag göra för att han ska veta att han gillar mig?

  • Svar på tråden behöver hjälp med en kille
  • Puella
    Jecka skrev 2014-09-12 14:51:36 följande:

    Har gillat en kille som jag går i samma gymnasium med i några år och det gör mig galen att ingen vågar prata med varandra! Vi har pratat lite med varandra men det var några år sedan. Han har gjort några saker (gester) så jag känner på mig att han gillar mig. Överhörde honom för nån dag sen prata med sina kompisar att han gillar mig och tänker bjuda ut mig MEN bara om jag stöter på honom så att han vet att jag gillar honom. Är hemskt blyg bland killar och har ingen aning vad jag ska göra snälla hjälp! Vad kan jag göra för att han ska veta att han gillar mig?


    Eftersom du vet att han antagligen tycker om dig så tycker jag du ska hälsa på honom när ni har ögonkontakt? Kan vara en bra början om ni inte redan gör det & sen utveckla de till att småprata, märker han att du är intresserad av att prat med honom så håller han nog igång det. Kan förstå att det är lite nervöst men du som sagt hörde att han gillade dig så :)
  • Kejkej91

    kör bara kör, har han sagt att han gillar dig så har du ju inget att vara blyg för. 

    är du ändå det, ta kontakt på facebook/mail/kik/instagram och allt vad som nu används :) 

  • Johan70

    Säg hej och le mot honom varje gång ni möter varandra. Titta på honom och håll ögonkontakten och le. "Råka" vidröra honom om ni kommer i närheten av varandra.

    Chatta med honom på Facebook.

Svar på tråden behöver hjälp med en kille