• Michael

    Cukckold

    Är en kille som på grund av sjukdom med viktminskning låtit min fru söka sig en kille. Hon har träffat en fräsch och yngre vältränad och välutrustad sådan. Vi ses i trekant och allt är bra. Sedan dess har jag känt mig låg och desorienterad. Jag har inga problem med att hon smeker och går igång på honom. Inga konstiga tankar eller så efter. Men sen är jag bara deppad, låg osv.Vet inte om det hänger ihop?

  • Svar på tråden Cukckold
  • Anonym

    Jag vill veta om någon har erfarenhet. Min fru är allt jag har!

  • Michael

    Men jag vet ju inte vad det beror på. Känner mig bara förvirrad. Hon måste ju få njuta av en man. Jag är smalare en vanligt och får inte stånd längre alltid?

  • Långbenopluto
    Michael skrev 2014-09-13 16:41:40 följande:

    Men jag vet ju inte vad det beror på. Känner mig bara förvirrad. Hon måste ju få njuta av en man. Jag är smalare en vanligt och får inte stånd längre alltid?


    Hon kan väl njuta av dig fastän du inte får stånd jämt? Sex är inte alltid penetrerande sex.
  • Michael

    Nej det kan hon. Men jag är smal och svag och svårt att få stånd. Jag gillar att hon njuter av ung kille med muskler. Men känner mig förvirrad och kanske beror det på det här Men vet inte riktigt.

  • Anonym (MrX)

    Det är klart att du blir låg, det är inte naturligt att låta andra män knulla ens kvinna. Det sätter sig på psyket. Och det får dig ju inte att må bättre? Snarare tvärtom, det får dig bara att känna dig mer omanlig och oduglig. Och det är inte naturligt för en man att känna så.

    Jag förstår att du slits mellan dina olika viljor, å ena sidan vill du att hon ska ha ett bra sexliv, å andra sidan går det ju hårt åt dig att det inte är du som kan ge henne det. Problemet med att du går henne till mötes är ju att det sker på din bekostnad. Är hon medveten om hur mycket det här kostar dig, och hur mycket du lider av det?

Svar på tråden Cukckold