Inlägg från: HäckHäxan |Visa alla inlägg
  • HäckHäxan

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

mraj skrev 2014-09-13 22:58:31 följande:
    Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
    Tycker det är rätt fult, svårt att hitta en modell som funkar på min kropp så att jag tycker det är bekvämt osv OCH jag är en högst bekväm jävla människa.

Använder du string själv? Om inte testa gärna det när det blir vinter och ett par jeans på det och en jacka som inte täcker röven *tipsar*
    When nothing goes right, go left!
  • HäckHäxan
    mraj skrev 2014-09-14 00:11:09 följande:
    Already done, gillade det ej. Däremot tycker jag det är upphetsande vid ONS's med kvinnor (på dem). Får jag tycka så, please? :)
    För mig får du tycka vad fan du vill
    When nothing goes right, go left!
  • HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-09-14 17:49:32 följande:
    Varför jag inte alltid använder string beror på att det finns många andra typ av snygga trosor...men gärna stringGlad. Känns sexigt, även om det finns andra trosmodeller som är sexiga.
    Ang bekvämlighet ,tycker jag att många stringtrosor är bekväma...beror lite på modell.

Dock tycker jag att allt för många stringtrosor i handeln är för lågt skurna. Jag föredrar stringtrosor som är högt skurna. Tycker min rumpa blir snyggast då.Flört
    Jag gjorde en enkel skiss. Jag föredrar modell nr 1
    Föredrar modell 1 jag också om jag nu skall ha string vill säga. Men jag föredrar underkläder med högre midja oavsett modell, vill inte ha saker som sitter tvärsöver höftbenet, mitt på rumpan osv. Det är för mig obekvämt och dessutom sjukt fult just på mig.

I det stora hela skiter jag i vad andra tycker om vad jag har på mig, jag skall vara bekväm och må bra med det jag bär.
    Mannen tror att han väljer kvinnan, men oftast är det kvinnan som väljer ut den mannen som hon vill ska välja henne...
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-15 12:14:59 följande:
    Både string och hipsters kan vara fantastiskt snyggt och läckert på många kvinnor, dock inte samtidigt....Flört
    What, jag måste alltså sluta gå med boxerkallingar med hipsters över och sen ett par string på det? Jag som tänkte att det blir sexy * 3 om jag har allt samtidigt, crap!
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-15 12:44:38 följande:

Hej häckis, var ett tag sen vi pratade...... och precis, dig vill jag helst ha naken, utan några som helst trosor eller andra störande textilier.....Tungan ute
    villbusa skrev 2014-09-15 12:51:51 följande:

lite för bråttom igen... det var ju jag som skrev....

Hehe, stressa långsamt  Tänkt vilken belöning när du krånglat av mig alla modeller av underkläder och väl får mig naken, vilket jobb *hjälte varning där*
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-15 13:42:03 följande:

aldrig aspirerat på hjälterollen, men får dig gärna att njuta och skaka av skna orgasmer när jag ändå passar på och har det skönt med dig....Skrattande
    Är det inte alla riddares främsta uppgift, sanna hjältedåd att få kvinnor av kvida, skrika, stöna och skaka av ren lusta och glädje.. jooo då
  • HäckHäxan
    villbusa skrev 2014-09-15 13:49:02 följande:
    Vet inte om jag ser det som en uppgift, eller jo, jag blir ju själv så förbannat kåt när ni vrider er under mina händer min tunga och min ..........

men hjälte, o riddare.....  nja, en helt vanlig man som älskar sina kvinnor, och vill få ut det bästa av dom.... då brukar det bli så bara.....Tungan ute
    Vi ser på hjälte olika, kan vi enas om det

Nå jag älskar män som tänker som du, hjälte eller ej liksom. 
  • HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-15 18:02:34 följande:
    MMMM det får man väl tacka för, och känslorna är besvarade....Flört sköna kvinnor som vågar ta för sig och tala om hur de vill ha det är det bästa som finns.... synd att du envisas med att hålla till där ute på västra kanten långt ifrån ära och redlighet........
    puss på dig, överallt....Tungan ute

Nä nä jag är på rätt ställe, du däremot är på fel plats, sett ur mitt perspektiv då

Ahhh pussar, alltså jag hade så gärna blivit överöst med pussar.....
Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?