Inlägg från: Celines Essence |Visa alla inlägg
  • Celines Essence

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Varför jag inte alltid använder string beror på att det finns många andra typ av snygga trosor...men gärna stringGlad. Känns sexigt, även om det finns andra trosmodeller som är sexiga.
    Ang bekvämlighet ,tycker jag att många stringtrosor är bekväma...beror lite på modell.

Dock tycker jag att allt för många stringtrosor i handeln är för lågt skurna. Jag föredrar stringtrosor som är högt skurna. Tycker min rumpa blir snyggast då.Flört
    Jag gjorde en enkel skiss. Jag föredrar modell nr 1

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Celines Essence
    Anonym (*) skrev 2014-09-15 10:00:26 följande:

String känns faktiskt otroligt omodernt, men framförallt fult och obekvämt. Dom absolut flesta som jag pratat med, inkl. min man, håller med (om att det är fult, jag är tveksam till att han och mina manliga vänner skulle veta om dom är obekväma eller inte) . Det finns dessutom tunna varianter av andra modeller som syns mindre än ett par string under kläder om man tycker att kanter är ett problem.

String är inte omodernt. Titta runt i de stora butikerna. Finns massor av stringtrosor . De flesta har nog lite mer tyg längst upp, samt att det finns många typer av halvstring. Det är en stor marknad.
  • Celines Essence
    Anonym (Jag) skrev 2014-09-15 23:20:19 följande:

String är obekvämt och ser fruktansvärt trashigt ut. Vita tighta byxor med en synlig cerise string under, glittertopp och svanktatuering - det är som gjort för en helkväll på Statt i Örkelljunga eller nåt.

Eller så kan det vara en kvinna, med vänligt utseende och blommig sommarklänning, som har vita spetsstringtrosor under. Ingen ser det, men kvinnan kommer tydligare att känna mannens hand på skinkan, genom kjolstyget... Och mannen kommer också tydligare känna kvinnans skinkor, där de går sin väg i den vackra naturen för att ha picknick. När de väl är framme, kommer han även få se mer av kvinnans trosor... och mer än så.... men det är en annan historia
  • Celines Essence
    Tom Araya skrev 2014-09-18 22:26:35 följande:

Tala för dig själv. Min kvinna är inte "tacky" (bara användadet av uttrycket som omdöme av andra ger ett dåligt intryck), oavsett trosmodell.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?