• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • Celines Essence

Varför jag inte alltid använder string beror på att det finns många andra typ av snygga trosor...men gärna stringGlad. Känns sexigt, även om det finns andra trosmodeller som är sexiga.
    Ang bekvämlighet ,tycker jag att många stringtrosor är bekväma...beror lite på modell.

Dock tycker jag att allt för många stringtrosor i handeln är för lågt skurna. Jag föredrar stringtrosor som är högt skurna. Tycker min rumpa blir snyggast då.Flört
    Jag gjorde en enkel skiss. Jag föredrar modell nr 1

Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Anonym (därför..)
    Fjärilslarv skrev 2014-09-14 17:39:29 följande:
    finns trosskydd för stringtrosor också.
    hur menar du med kladdigare snabbare? man byter väl trosor varje dag, precis som med strumpor t  ex.
    Ja man måste byta varje dag, jag har ingen lust att köpa trosskydd för string, när jag kan ha vanligt toapapper i vanliga trosor. Kladdigare menar jag att fukten kommer ut och gör "snigelspår" i underkläderna, och i sting blir de så jättefort, för de kommer emot lättare, jämfört med vanliga trosor. Det är den största anledningen till varför jag inte föredrar string. Det är inte obekväma, obehagliga eller så annars.

Strumpor behöver man inte byta varje dag, var tredje kanske. :)
  • Fjärilslarv
    Anonym (därför..) skrev 2014-09-14 17:51:13 följande:
    Ja man måste byta varje dag, jag har ingen lust att köpa trosskydd för string, när jag kan ha vanligt toapapper i vanliga trosor. Kladdigare menar jag att fukten kommer ut och gör "snigelspår" i underkläderna, och i sting blir de så jättefort, för de kommer emot lättare, jämfört med vanliga trosor. Det är den största anledningen till varför jag inte föredrar string. Det är inte obekväma, obehagliga eller så annars.

Strumpor behöver man inte byta varje dag, var tredje kanske. :)
    örk jag byter strumpor och trosor varje dag i samband med dusch.
    nej det är självklart ditt fria val vilka trosskydd och trosor du använder. 
  • Anonym (därför..)
    Fjärilslarv skrev 2014-09-14 17:41:44 följande:
    www.libresse.se/vara-produkter/libresse-showr.../
    Dessutom lagom kul om den trillar ut under dagen >.< klart som korvspad att det kommer att ske i en stort utrymme med mycket folk, som konferenssalen eller matsalen. nej tack! :)
  • Anonym (tt)

för det är INTE skönt att ha en tråd i röven....obehagligt som tusan...

• HäckHäxan
    Celines Essence skrev 2014-09-14 17:49:32 följande:
    Varför jag inte alltid använder string beror på att det finns många andra typ av snygga trosor...men gärna stringGlad. Känns sexigt, även om det finns andra trosmodeller som är sexiga.
    Ang bekvämlighet ,tycker jag att många stringtrosor är bekväma...beror lite på modell.

Dock tycker jag att allt för många stringtrosor i handeln är för lågt skurna. Jag föredrar stringtrosor som är högt skurna. Tycker min rumpa blir snyggast då.Flört
    Jag gjorde en enkel skiss. Jag föredrar modell nr 1
    Föredrar modell 1 jag också om jag nu skall ha string vill säga. Men jag föredrar underkläder med högre midja oavsett modell, vill inte ha saker som sitter tvärsöver höftbenet, mitt på rumpan osv. Det är för mig obekvämt och dessutom sjukt fult just på mig.

I det stora hela skiter jag i vad andra tycker om vad jag har på mig, jag skall vara bekväm och må bra med det jag bär.
    Mannen tror att han väljer kvinnan, men oftast är det kvinnan som väljer ut den mannen som hon vill ska välja henne...
  • Fjärilslarv
    Anonym (därför..) skrev 2014-09-14 17:54:04 följande:
    Dessutom lagom kul om den trillar ut under dagen >.< klart som korvspad att det kommer att ske i en stort utrymme med mycket folk, som konferenssalen eller matsalen. nej tack! :)
    trillar ut? brukar dina trosskydd trilla ut? då kanske du ska köpa några som har bättre klisterremsa.
  • Anonym (därför..)
    Fjärilslarv skrev 2014-09-14 18:21:06 följande:
    trillar ut? brukar dina trosskydd trilla ut? då kanske du ska köpa några som har bättre klisterremsa.
    Japp de brukar trilla ut. Jag har provat 2-3 olika märken men alla är lika dåliga/ ingen skillnad. Jag har alltid undrat hur de får det att går runt, att de faktiskt tjärnar pengar på en så värdelös uppfinning som trosskydd för string?!
    Men tydligen fungerar det för alla andra utom mig? :O
  • Anonym (obekvämt)

Jag använder inte string för att det är satans obekvämt! 
    Så är det med den saken.

• lille Birger

Räknas detta som string? Eller är det hipster?

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?