• mraj

Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?

Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?

• Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
  • 6skabli7

Riktigt snyggt på de som har kroppen för det, har själv haft kroppen för det en gång i tiden (och hade då enbart string), men ack så obekväma oftast!

• Loriyana

Tycker väl som de flesta, dvs att det är obekvämt.

• Celines Essence
    Anonym (*) skrev 2014-09-15 10:00:26 följande:

String känns faktiskt otroligt omodernt, men framförallt fult och obekvämt. Dom absolut flesta som jag pratat med, inkl. min man, håller med (om att det är fult, jag är tveksam till att han och mina manliga vänner skulle veta om dom är obekväma eller inte) . Det finns dessutom tunna varianter av andra modeller som syns mindre än ett par string under kläder om man tycker att kanter är ett problem.

String är inte omodernt. Titta runt i de stora butikerna. Finns massor av stringtrosor . De flesta har nog lite mer tyg längst upp, samt att det finns många typer av halvstring. Det är en stor marknad.
    Var dig själv. Det finns redan så många andra.
  • Lattjo

För att jag inte tycker att det är snyggt eller bekvämt. Min kille tycker dessutom att det är grymt oattraktivt, får han välja vill han att jag har hipsters i typ bomull. Ingen string, inte en massa spets och grejer så på så sätt så klär jag mig sexigt för honom utan en obekväm string :)

• Anonym
    HäckHäxan skrev 2014-09-15 14:00:21 följande:
    Vi ser på hjälte olika, kan vi enas om det

Nå jag älskar män som tänker som du, hjälte eller ej liksom. 
    MMMM det får man väl tacka för, och känslorna är besvarade....Flört sköna kvinnor som vågar ta för sig och tala om hur de vill ha det är det bästa som finns.... synd att du envisas med att hålla till där ute på västra kanten långt ifrån ära och redlighet........
    puss på dig, överallt....Tungan ute

• Aila

Jag tycker att string är det som är mest bekvämt, därför använder jag det! (Men det verkar som att jag är den enda).

• Anonym (Ingen slapp stjärt)

String skall bara användas om det finns kropp för det!

• HäckHäxan
    Anonym skrev 2014-09-15 18:02:34 följande:
    MMMM det får man väl tacka för, och känslorna är besvarade....Flört sköna kvinnor som vågar ta för sig och tala om hur de vill ha det är det bästa som finns.... synd att du envisas med att hålla till där ute på västra kanten långt ifrån ära och redlighet........
    puss på dig, överallt....Tungan ute

Nä nä jag är på rätt ställe, du däremot är på fel plats, sett ur mitt perspektiv då

Ahhh pussar, alltså jag hade så gärna blivit överöst med pussar.....
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
  • Edina

Min röv är som gjord för string. Allt annat sitter obekvämt som fan.

Svar på tråden Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?