Kvinnor, varför använder du ej string, du som inte gör det?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Personligen tycker jag att det är upphetsande och fint. Vad är det som är dåligt med string, anser DU?
Riktigt snyggt på de som har kroppen för det, har själv haft kroppen för det en gång i tiden (och hade då enbart string), men ack så obekväma oftast!
Tycker väl som de flesta, dvs att det är obekvämt.
String känns faktiskt otroligt omodernt, men framförallt fult och obekvämt. Dom absolut flesta som jag pratat med, inkl. min man, håller med (om att det är fult, jag är tveksam till att han och mina manliga vänner skulle veta om dom är obekväma eller inte) . Det finns dessutom tunna varianter av andra modeller som syns mindre än ett par string under kläder om man tycker att kanter är ett problem.
För att jag inte tycker att det är snyggt eller bekvämt. Min kille tycker dessutom att det är grymt oattraktivt, får han välja vill han att jag har hipsters i typ bomull. Ingen string, inte en massa spets och grejer så på så sätt så klär jag mig sexigt för honom utan en obekväm string :)
Jag tycker att string är det som är mest bekvämt, därför använder jag det! (Men det verkar som att jag är den enda).
String skall bara användas om det finns kropp för det!
Fyf vad äckliga! stringtrosor av alla plagg! Horaktiga blääää!!!!!
Min röv är som gjord för string. Allt annat sitter obekvämt som fan.