så lätt sparade jag in 39kr/mån
Hej.
Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.
Hej.
Jag har precis sparat in 39kr/månad genom att ansluta en räkning till efaktura.
Man kan ju också göra både och...
På samma sätt som alla inte vill/orkar/behöver ha autogiro.
Det har du ju rätt i,men alla kanske inte vill/orkar/behöver ;)
På samma sätt som alla inte vill/orkar/behöver ha autogiro.
Jag vet att du inte kan förstå hur alla inte kan vara som du, men försök. Man kanske har oregelbunden inkomst och föredrar att betala manuellt när pengar kommer in? Man kanske lever ihop med någon som man delar räkningarna med? Man kanske inte HAR sådana räkningar? Man kanske har så gott om pengar att man inte behöver spara några tior här och där för att leva så som man vill. O s v ..,
Hur kan man inte vilja ha/orka/behöva autogiro?
Skönt att slippa sitta och betala räkningar.
Jag vet att du inte kan förstå hur alla inte kan vara som du, men försök. Man kanske har oregelbunden inkomst och föredrar att betala manuellt när pengar kommer in? Man kanske lever ihop med någon som man delar räkningarna med? Man kanske inte HAR sådana räkningar? Man kanske har så gott om pengar att man inte behöver spara några tior här och där för att leva så som man vill. O s v ..,
Nu handlade det ju inte om dig utan om anledningar till att alla ANDRA inte vill/orkar/behöver ha autogiro.
Jag har inte autogiro ör att jag behöver det för pengarnas skull.
Jag har råd med 35k/månad.
För mig handlar det om att få så mycket jag kan för de pengar jag har,och genom hur jag prioriterar.så då väljer ja att prioritera autogiro,och kan använda de 35kr till en fika på stan exempelvis.
Autogiro är skit. Det funkar aldrig och gör det det så har man ingen kontroll över sina pengar. E-faktura är en miljard gånger bättre...
Aj lajk e-faktura.
Autogiro är skit. Det funkar aldrig och gör det det så har man ingen kontroll över sina pengar. E-faktura är en miljard gånger bättre...
Jag sparade flera tior igår genom att få skjuts till Vårdcentralen i stället för att ta bussen
Och idag sparade arbetsterapeuten flera tior åt mig genom att vara sjuk. I'm rich!!!
Jag sparade flera tior igår genom att få skjuts till Vårdcentralen i stället för att ta bussen