• Äldre 25 Sep 16:08
    16327 visningar
    40 svar
    40
    16327

    Tävling:Hösten i bilder. Vinn fina priser från Gobaby

    SVAMP!

    Enda sedan jag flyttade ut på landet så har jag börjat uppskatta detta med att plocka svamp. Och i år så verkar det som om jag har hittat mitt alldeles egna lilla kantarellställe. Återvänt ett par gånger, senast idag, och där har de varit och väntat på att bli plockade. Och hunden får hjälpa till att bära hem dem . Så mitt första bidrag är min poserande hjälpreda med väskan full av kantareller en mulen höstdag ;)

  • Äldre 25 Sep 16:09
    #29
    Apopan skrev 2014-09-25 16:08:12 följande:

    SVAMP!

    Enda sedan jag flyttade ut på landet så har jag börjat uppskatta detta med att plocka svamp. Och i år så verkar det som om jag har hittat mitt alldeles egna lilla kantarellställe. Återvänt ett par gånger, senast idag, och där har de varit och väntat på att bli plockade. Och hunden får hjälpa till att bära hem dem . Så mitt första bidrag är min poserande hjälpreda med väskan full av kantareller en mulen höstdag ;)




    Vi gör om det med en större bild

  • Äldre 25 Sep 16:15
    #30

    Hösten är nästan lika bra som vintern, då det innebär att en får pälsa på sig iaf lite för att kunna njuta av en kopp varmt kaffe ur termos i skogen. Desto kallare, desto godare är kaffet.

  • Äldre 27 Sep 19:07
    #32

    En av många bra saker med hösten är att en äntligen får slänga på sig mössa! Det tycker både jag och sonen om. Och här är ett till bidrag, en bild från igår, en av de första "mössdagarna":

  • Äldre 3 Oct 11:32
    #39

    Men ååå, tack så hemskt mycket! Jag vet någon som kommer bli galet glad här hemma, sonen är helt besatt av tåg :D

Svar på tråden Tävling:Hösten i bilder. Vinn fina priser från Gobaby