• thatjej

    min döde mor än finns vid mig

    Jag hade dröm om min döde mamma, Jag hade inget kontakt med henne under tiden hon levde men ändå jag kunde känna starka band till henne. hur och varför fick jag veta efter 8 år.

    Det var först jag fick veta när jag åkte till island, då jag träffade en super bra medium, jag kan lova er, det var en oglömska händelse där. Efter allting hade ändrats och jag öppnade ögon vilken har gjort svårt för mig. Fick mig växa upp.

    Men sen en dag.. Jag kände att jag behöver henne verkligen av hela mitt hjärta. för råd, för allting,
    På natten hon kom fram med stark sol och ljus och värme känslor. det var en annorlunda känslan. Hon ler och tittade på mig.
    Hon sa, du är lik mig och åter ler. Jag kunde knappt säga nåt, det liksom stop i min mun. Hon gav mig kram sen jag vaknade med känslan, värme, kärlek, lyckan.
    Än idag jag tänker på det min hemlig.. har inte ens berättat till någon om allt här...
  • Svar på tråden min döde mor än finns vid mig
  • thatjej
    jaghopparhögt skrev 2014-09-26 03:13:24 följande:

    Varför tror du att det är din mor?


    för det var inte vanligt dröm känslan jag brukade, det var en annorlunda känslan.. varm och sånt
Svar på tråden min döde mor än finns vid mig