• Ikaslingon

    svårt med knipet vid just sex

    Hej!
    Kniipet alltså. Jag kan knipa, kniper nästan dagligen, har böejat använda knipkulor för ett tag sen och jag har glömt bort dom. Jag tycker jag kan knipa.
    Men just vid sex hittar jag INTE knipet.
    Upplever mig som större vilket inte jag tycker äe fördelaktigt för någon.

    Beställt china shrink cream och någon till som ska kunna tighta tikk fitteriet?
    Tips

  • Svar på tråden svårt med knipet vid just sex
  • Anonym (Tjej)

    Hur tjock har han, din man? Jag kan knipa jättebra när jag kniper kring ett finger men absolut inte vid sex fast då har min kille väldigt stor omkrets på sin så jag antar att det inte går för att jag är så utspänd (även fast det inte känns så).

  • Ikaslingon

    Ja han har en av större modell. Har just bytt partner och blev förvånad över att jag inte kunde knipa. Känner lite press över detta.

  • Anonym (Tjej)
    Ikaslingon skrev 2014-09-29 07:19:48 följande:

    Ja han har en av större modell. Har just bytt partner och blev förvånad över att jag inte kunde knipa. Känner lite press över detta.


    Då är det troligtvis därför. Testa att sticka in något med jättestor omkrets i munnen (typ en knytnäve) så ser du att det inte kommer att gå att knipa ihop med läpparna om den heller, eller det funkar mindre bra. Så det är inget fel eller så, han har bara stor. Klagar han så säg att det är därför så blir han nog nöjd.
  • HäckHäxan
    Ikaslingon skrev 2014-09-29 07:19:48 följande:
    Ja han har en av större modell. Har just bytt partner och blev förvånad över att jag inte kunde knipa. Känner lite press över detta.
    Det blir samma för mig och jag kan hoppa omkring med geisha kulor i mig utan problem så musklerna är det inget fel på. Men en grov tänjer liksom ut dem, spänner ut dem helt enkelt och då funkar det inte. På samma sätt så blir inte mina orgasmer lika sköna ihop med en grov kuk som med en mer normal, för med en normal så jobbar musklerna mer fritt under orgasmen och den blir hårdare och skönare för min del då. Med en grov så har musklerna inte plats att jobba på samma sätt.
    Jag bevisar härmed min existens. Jag skriver på FL, alltså finns jag.
Svar på tråden svårt med knipet vid just sex