• PleaseMe

Tatuerade tjejer...ärligt.

Hej.

Jag har bara en fråga vad folk där ute tycker om tatuerade tjejer...vad är för mycket osv? Läser på en hel del forum där de flesta killar tycker att tjejer inte ska vara tatuerade. Helt sjukt varför man könssätter något sådant...Jag själv är tatuerad och ska göra fler. Ska tatuera hela min arm snart...

Men varför är det så känsligt när tjejer har tatueringar?

Förstår inte.

• Svar på tråden Tatuerade tjejer...ärligt.
  • Anonym (Mannen)

Det är bara inte snyggt när tjejer försöker se ut som dom precis kommit ut från San Quentin

• PleaseMe

Haha bekräftelsekåt? Seriöst vad det är vanligt att många här på FL "hoppar på" trådstartaren. Nej lilla vännen jag är inte det, kommer nog aldrig behöva vara det heller för jag är väldigt nöjd med mitt yttre och inre :)

• Anonym (osäkra människor kritiserar)
    PleaseMe skrev 2014-10-07 23:19:04 följande:

Hej.

Jag har bara en fråga vad folk där ute tycker om tatuerade tjejer...vad är för mycket osv? Läser på en hel del forum där de flesta killar tycker att tjejer inte ska vara tatuerade. Helt sjukt varför man könssätter något sådant...Jag själv är tatuerad och ska göra fler. Ska tatuera hela min arm snart...

Men varför är det så känsligt när tjejer har tatueringar?

Förstår inte.

Samma människor säger ofta inte ett dugg om män som är tatuerade, inget att bry sig om alltså då det är åsikter från svagsinta personer

rör mig inte rygen om människor tatuerar sig även om jag personligen föredrar att inte göra det, för mig är dåligt betende värre än en tatuering, något att tänka på för dom som kritiserar

så ignorera människor som har så dålig självkänsla att dom måste kritisera tjejer som har tatueringar, dom bör ta itu med sina egna problem först istället för att koncentrera sig på andra
  • Anonym (Mannen)
    PleaseMe skrev 2014-10-07 23:26:45 följande:

Haha bekräftelsekåt? Seriöst vad det är vanligt att många här på FL "hoppar på" trådstartaren. Nej lilla vännen jag är inte det, kommer nog aldrig behöva vara det heller för jag är väldigt nöjd med mitt yttre och inre :)

Jag menar inte att hoppa på dig, jag sa bara min åsikt, så du vet. Jag tycker överhuvudtaget att det är inflation i tatueringar. Det är inte originellt nånstans med någon "häftig" tatuering längre. Man blir bara trött av att se dem. Jag skulle gärna ha mina egna ogjorda
  • SatanLendMeADollar
    PleaseMe skrev 2014-10-07 23:26:45 följande:

Om du inte hade varit det hade du inte skapat den här tråden över att du är ledsen att folk säger att du blir ful nu när du ska skaffa tatuering :)
  • kiriaki

Jag har en hel del synliga och tackta tatueringar (benen), har aldrig traffat pa nagon som tycker illa om det forutom min mormor da kanske.. Men jag bor i sodra Kalifornien och har ar det ratt vanligt att se kvinnor med mycket tatueringar. Ser ofta helt "normala" kvinnor i 50-ars aldern som kan ha hela armarna tackta osv.. Ingen som bryr sig. Min man ar tackt i tatueringar fran nacken ner till fotterna, ingen som bryr sig heller forutom enstaka personer som lite blygt fragar om han var med i Sons of Anarchy haha men det beror nog mer pa kladstilen och skagget an tatueringarna :) Aven om folk nu skulle ha en asikt sa ar det ju deras problem, inte mitt. Jag ar supertrevlig mot alla jag traffar, lever ett lugnt liv och ar en bra mamma som har lite kroppsmalningar helt enkelt :)

• PleaseMe
    SatanLendMeADollar skrev 2014-10-07 23:35:08 följande:
    Om du inte hade varit det hade du inte skapat den här tråden över att du är ledsen att folk säger att du blir ful nu när du ska skaffa tatuering :)
    Jag har inte sagt jag blir ledsen eller att folk säger jag är ful? :) Snacka om att tolka fritt...
  • SatanLendMeADollar
    PleaseMe skrev 2014-10-07 23:40:55 följande:
    Jag har inte sagt jag blir ledsen eller att folk säger jag är ful? :) Snacka om att tolka fritt...
    Du skriver att killar tycker tatueringar är fult.
    Sen skriver du att du har tatueringar.

Vilket betyder att killar tycket du är ful. Och sen grinar du över det.
  • Anonym (osäkra människor kritiserar)
    PleaseMe skrev 2014-10-07 23:40:55 följande:
    Det är bara att ignorera folk som trollar och tramsar på nätet, dom har ju egna issues att ta itu med

Tatuering eller inte jag tycker det är bra att du trivs med dig själv, Glad
  • PleaseMe
    kiriaki skrev 2014-10-07 23:35:15 följande:

Jag har en hel del synliga och tackta tatueringar (benen), har aldrig traffat pa nagon som tycker illa om det forutom min mormor da kanske.. Men jag bor i sodra Kalifornien och har ar det ratt vanligt att se kvinnor med mycket tatueringar. Ser ofta helt "normala" kvinnor i 50-ars aldern som kan ha hela armarna tackta osv.. Ingen som bryr sig. Min man ar tackt i tatueringar fran nacken ner till fotterna, ingen som bryr sig heller forutom enstaka personer som lite blygt fragar om han var med i Sons of Anarchy haha men det beror nog mer pa kladstilen och skagget an tatueringarna :) Aven om folk nu skulle ha en asikt sa ar det ju deras problem, inte mitt. Jag ar supertrevlig mot alla jag traffar, lever ett lugnt liv och ar en bra mamma som har lite kroppsmalningar helt enkelt :)

Exakt!!! Helt min åsikt allt du skriver...är ju egentligen så jag känner också men en del har svårt för tjejer med tatueringar men du bor nog på ett "mer avslappnat" ställe än vad jag gör...sverige...tycker själv tatueringar är fräscht och oftast de som har de brukar vara rätt open minded...nu kommer jag få en del påhopp pga av att jag skrev så med...men men...fack it...:)
Svar på tråden Tatuerade tjejer...ärligt.