• litenlind

    Bokklubb och restaurangprovning i ett .- Göteborg

    Jag älskar att äta ute och testa nya restauranger. Jag älskar också att läsa. Nu tänkte jag se om det finns fler här i Göteborg som gillar samma sak och har lust att hänga på och prova Göteborgs utbud av olika restauranger och samtidigt diskutera olika böcker? 

    Jag läser det mesta utom Skräck/Rysare och Sci-Fi (däremot gärna Fantasy och Spänning), så sådana böcker känns inte helt aktuella för min del. Skulle vara roligt att upptäcka nya författare som jag ännu inte läst, även om jag gärna diskuterar kända verk också. 

    Vad säger ni? Finns det fler som vill kombinera god mat, intressant bokprat och nya trevliga bekantskaper?


    Allt du önskar kan du få
  • Svar på tråden Bokklubb och restaurangprovning i ett .- Göteborg
  • Palestrina

    Åh, vilket trevligt initiativ! Jag bor tyvärr långt från Göteborg, så jag kan inte haka på, och jag har redan en bokklubb, men jag puffar din tråd lite och hoppas att den hittar rätt läsare. Bodde jag i Göteborg och saknade bokklubb skulle jag genast nappa!

  • litenlind

    Vad roligt att höra och vad tråkigt att du inte bor här

    Ja vi får hoppas att rätt läsare hittar tråden och hänger på. Tack för att du hjälpte till och puffade i alla fall!


    Allt du önskar kan du få
  • litenlind

    Ja det är en bra idé!

    Någon som har lust att starta den och lägga upp länk till sidan här? Sitter lite dumt till för att göra det själv just precis nu, kan göra det senare om ingen annan har gjort det innan. 


    Allt du önskar kan du få
  • Mianmian

    Hej, hur har det gått med cirkeln? Låter trevligt. Läser ni någon bok nu och får man haka på? ????/ Mia

  • Gardiner

    Hej!

    Vi har inte träffats eller bestämt en bok än. Tycker ni också att en facebookgrupp skulle vara ett lättare sätt att ha ha kontakt?

  • frökenhöst

    Hejsan. :)

    Jättebra initiativ, har ni kommit igång med bokklubben och finns det plats för en person till? Vill jättegärna vara med. 

    Mvh
    Sandra

  • theemi

    Jag kan ordna en Facebook-grupp, så att vi "kommer igång" men antar att den ska vara privat?

    Då är det nog bäst om ni lägger till mig på fb, så jag kan bjuda in er..

    Det är bara jag som heter som jag gör, så jag är lätt att hitta! :)

    Skriv pm här så får ni mitt namn..

Svar på tråden Bokklubb och restaurangprovning i ett .- Göteborg