• Anonym (Mia)

    Tar det så länge å få sexlust igen?

    Tjej här som för drygt ett år sen blev moder. Och det här med sexlusten. Tappade all sexlust i hela ett år efter. Jag och pojkvännen hade ett samlag bara på ett år. Han förstod mej väl och tjata aldrig som tur var. Självklart gjorde jag det härligt för han ofta .oralsex och smek. Men själv torr som en öken. Sen för ett litet tag sen gick jag till en hälsokost och fick mej rosenrot. Naturprodukt. Åt och efter några dagar bara blev jag direkt tvärkåt. Sambon borta på jobb så onanerade hemma på kvällarna och kom i djupa orgasmer. Sedan fick vi till sexet när han kom hem. Är kåt igen dagligen och mår bättre. Men frågan är nu har ni det så ni andra kvinnor ? Tar det länge och få igen lusten? .jag undrar om rosenroten eller bara slumpen va orsaken till att det vände .. nån som har nån kommentar. Mia

  • Svar på tråden Tar det så länge å få sexlust igen?
  • Anonym (Mia)
    Anonym (Mia) skrev 2014-10-13 03:35:08 följande:

    Tjej här som för drygt ett år sen blev moder. Och det här med sexlusten. Tappade all sexlust i hela ett år efter. Jag och pojkvännen hade ett samlag bara på ett år. Han förstod mej väl och tjata aldrig som tur var. Självklart gjorde jag det härligt för han ofta .oralsex och smek. Men själv torr som en öken. Sen för ett litet tag sen gick jag till en hälsokost och fick mej rosenrot. Naturprodukt. Åt och efter några dagar bara blev jag direkt tvärkåt. Sambon borta på jobb så onanerade hemma på kvällarna och kom i djupa orgasmer. Sedan fick vi till sexet när han kom hem. Är kåt igen dagligen och mår bättre. Men frågan är nu har ni det så ni andra kvinnor ? Tar det länge och få igen lusten? .jag undrar om rosenroten eller bara slumpen va orsaken till att det vände .. nån som har nån kommentar. Mia


    Lite update
  • Kräk

    För mig har det dröjt tills jag fått tillbaka mensen. Så ca ett år tog det.

  • Grynet2010

    2 veckor efter snittena har jag velat haft sex men innan så tillfredsställde jag min man av ren kåthet och närhet.

  • Anonym (Mia)
    Kräk skrev 2014-10-14 06:38:49 följande:

    För mig har det dröjt tills jag fått tillbaka mensen. Så ca ett år tog det.


    Ja det kanske är en vanlig siffra ett år för många. Men har hört en del som det gått mkt snabbare för..
  • Anonym (Mia)
    Grynet2010 skrev 2014-10-14 06:52:43 följande:

    2 veckor efter snittena har jag velat haft sex men innan så tillfredsställde jag min man av ren kåthet och närhet.


    Härligt att det kommit så fort efter. Ja det är åxå viktigt att ge partnern lite sexaktivitet trots allt..
  • Isola80

    Jag var aldrig av med lusten. Hade sex in i det sista i graviditeten och nån v efter förlossning. Dock ej penetrerande i början

  • Anonym (Mia)

    Det är att hoppas att man slipper vänta ett helt år nästa gång . Man vill ju säkert ha ett barn till om något år och då kanske man blir sexfri igen ett år. Men det får man väl stå ut med ändå. Finns värre saker. Just nu har jag stor lust och vi passar på njuta.

Svar på tråden Tar det så länge å få sexlust igen?