• Otrolig1

    Får panik på mig själv!

    Jag har ett sånt jävla problem och jag blir så jävla arg på mig själv för jag vet inte vad jag ska ta mig till...
    Jag skaffade pojkvän och han tog min oskuld osv, jag va otrogen mot honom och jag berättade de men förstår att det är svårt för honom att få ur det ur huvet men ja där efter har jag varit otrogen mååååånga fler gånger men aldrig berättat det för honom för jag har aldrig haft någon ångest! Vi har varit ihop i 4år men de senaste halvåret har jag tvekat som fan på om jag verkligen har känslor kvar? Men samtidigt skulle jag verkligen inte vilja göra slut för jag vet hur mycket han betyder för mig, men när vi har sex osv så känner jag inge lust till honom och det är så jävla jobbigt och därför försöker jag alltid undvika sex med honom.
    Jag vet att jag låter helt efterbliven nu men jag frågar mig själv flera gånger vafan jag håller på med och vafan jag ska göra, men kommer aldrig fram till något och fortsätter träffa andra och låter bli att berätta det för honom.

    Någon mer med samma problem? Eller någon som kanske har nå tips på vafan jag ska göra? får panik på mig själv!!!!

  • Svar på tråden Får panik på mig själv!
  • Anonym (Hejsan)

    Han förtjänar sjukt mycket mer. Stå för vad du gjort & berätta.. Han förtjänar att veta. Men sen kanske det är för mycket för honom att ta in ? Jag vet inte riktigt. Det bästa är iaf att vara ärlig i ALLA lägen.

Svar på tråden Får panik på mig själv!