• lantlivet

Pergotime start Oktober 2014

monn skrev 2014-12-08 17:22:57 följande:

Hoppas hoppas hoppas att det blir starkare imorhon :):)

Åh tack vad snälla ni är allihop :)

Vad skulle man göra utan er!! Har slagit in presenten till sambon som han ska få iaf! Va tvungen å ljuga å säga att det va till syrran för han såg paketet i julhögen. Hihi ! Eftersom vi inte ska köpa nå åt varann så va ja tvungen . Han lär bli ganska fundersam på fredag när han får det om de digitala blir positivt.

Tänkte att han först ska få paketet och tro han mig inte så får han se cb testen om de visar plus :)
  • lantlivet
    SsaraL skrev 2014-12-08 18:34:56 följande:
    Hoppas det visar positivt! Herregud vilken lycka!
    Hoppas jag med! Ja att det är, känner mig helt konstig helt plötsligt. Massor av känslor och nör jag tittar på gubben så tänker jag " du kommer blir så glad" jag tro att han kommer bli tårögd. Han älskar barn lika mkt som jag!

Vill bara få och lägga mig så ja kan testa med cb vanliga imorgon innan jobbet ;)
  • lantlivet

Sjukt vad nervös jag är inför morgondagen!

Tackar igen för att ni finns och jag får spana denna tråd med tester och prat ;)

Ni är guld värda!!

• lantlivet
    fluffan84 skrev 2014-12-08 20:33:31 följande:
    Håller helt med dig lantlivet :) skönt att kunna ventilera!

Lycka till imorgon!

jag ska testa igen på söndag nästa gång.. då har jag gått förbi den dagen jag fick missfall på för 3 år sedan.. ska försöka hålla mig lugn denna vecka :)
    Tack, du med! Det går nog fint ska du se! :)
  • lantlivet

Jag är gravid!!!! Solklart plus på CB vanliga!!! Ahhhhh! Hjärtat slår i 140 å ja är alldeles skakis!

• lantlivet

Tack så himla mycket! Trodde aldrig denna dag skulle komma!!!

• lantlivet
    joss82 skrev 2014-12-09 08:17:35 följande:

Hur länge har ni försökt?

I nästan 2 år,å fick i april veta att jag hade pco.

Mitt progesteronprov va 58. Så de va ett toppenvärde för dag 24 :p
    Heobea skrev 2014-12-09 08:47:54 följande:

Woho! Stort, stort grattis! 

Tack :) känns så overkligt just nu!!!
  • lantlivet
    monn skrev 2014-12-09 09:08:31 följande:

Men grattis!!! Vad härligt! Så himla glad för din skull! :) när fler plussar tycker jag vi skapar en ny tråd :)

Tack!! Va gullig du är! De tycker jag med :)
  • lantlivet
    SsaraL skrev 2014-12-09 12:18:55 följande:

MEN JAG DÖÖR GRATTIS !!!!!! <3

Ta k!!! <3
  • lantlivet

Detta va morgonens test. Ska käka och sen testa mig med digitala :) lite nervös endå över att de ska stå "ej gravid" ^^ även fast detta test säger motsatsen. Hehe men ja måste använda upp dom jag har så ja inte testar mer sen . Bim -4 idag

Svar på tråden Pergotime start Oktober 2014