lantlivet skrev 2014-10-31 22:30:39 följande:
Jo de blir en bit det ;)
Åh mina föräldrar är här å hälsar på över helgen, önskar att vi har någon nyhet att berätta, men får hoppas att de blir till påsk ist! Min mor längtar så efter barnbarn nu det vet jag, hon är så barnkär. Men har aldrig frågat om vi ska skaffa snart. Hon vet innerst inne att vi försöker. De ser ja på henne. Om hon bara visste så jobboigt de är allt dehär. Men ja vill att de ska bli en överraskning när de väl sker. Då kan hon få veta ist, att de varit en lång resa.
Tänk så efterlängtade alla våra barn kommer vara när vi väl är gravida, sån lång väntan vi gör igenom tjejer! Helt galet att man inte bryter ihop totalt?
Till veckan är nog mina prover klara å ja blir blå av väntan, känns som ja håller andan hela dagarna för att dom ska gå fortare på nå vis.
Ett intresse jag har är virkning så nu har jag börjat på en ny filt som ja kommer spara till vårt kommande barn(förhoppningsvis!) har gjort en innan av samma garn,men den är i "tjejfrger" å ja är inte den som gillar sånna så den ska ja ge bort,bara någon av mina tre vänner klämmer ut en flicka nångång! ;)
Vet exakt hur du känner. Men min mamma TJATAR efter sina barnbarn (har en storebror också). Min mamma är min bästa vän, så hag kunde inte hålla mig (är en skvallerbytta också hHAHAHA!). Det var hon sol tvingade mig ringa in och bli kollad, jag har bara skjutit upp det hela tiden. Hon ser ju på mig att jag är ledsen hela tiden och hon vet att det är för vi inte kan få barn "naturligt".
Skulle egentligen väntat med att berätta, men kändes så fel när jag inte berättade för henne.. Så nu vet hon, och när jag blir gravid kommer jag berätta direkt för on man får missfall (pepppepp) så vill jag att hon/familjen ska finnas där för mig och att de vet varför jag är ledsen.