Pergotime start Oktober 2014
Jag fick ägglossningn men det satte sig inte. Skulle inte ta blodprov fören 3e månaden med pergotime. Konstigt!
Hejsan. Första kuren med pergo funkade inte. :( undrar om det är normalt? Fick ägglossning av pergo men blev ej gravid...
Där kom mensen! Bättre lycka nästa månad!
Jag förstår inte riktigt hur det hänger ihop. Uppenbarligen påverkade pergotime min cykel rätt mycket eftersom jag fick positivt äl-test på dag 15 istället för dag 20-27 som jag brukar. Men ändå verkar den inte ha gett mig någon ägglossning? Hur hänger det ihop?
Om jag tyckte att första kuren var rätt lugn och på nått vänster massa förhoppningar är den andra rena rama tortyren. Fan, ojojoj säger jag bara. Det är verkligen hormonell berg- och dalbanan. Med väldigt mycket tårar, frustration och ångest. Värken i äggstockarna är dubbelt upp den med. Förhoppningsvis ger det resultat. Försöker tänka positivt och pratat vänligt med mina äggstockar. På onsdag är det dags för vul och gosh gosh vad jag längtar. Tänk om det kunde finnas minst en finfin äggblåsa då.
Känns som att jag spannar denna tråd men här kommer ett test jag tog alldeles nyss, hållit mig sedan tio å detta är resultatet. Börja tro på att jag är gravid!