Pergotime start Oktober 2014
Jag plussade i morse på BIM+2. BF 27 juli ÄNTLIGEN var det vår tur! Bara hoppas att det går vägen
Jag plussade i morse på BIM+2. BF 27 juli ÄNTLIGEN var det vår tur! Bara hoppas att det går vägen
Hha det skulle inte vara ???? Utan !!!!! :D Hur mänga kurer pergotime körde du? @tjugofemton
Är på äl+10 idag och så sugen på att testa! Fick igår fruktansvärt ont i mina bröstvårtor. Fortfarande ont i tjejmagen, precis som om jag har typ en stor fis där framme! (Hahaha sjukt svårt att förklara men är helt uppsvälld och full typ). Dessutom drar det i häften/äggstocken på höger sida.
Antagligen bara inbillning eller skengravid, men jag hoppas så himla mycket. Blev fruktansvärt deprimerad igår när en vän berättade att de är med barn. Kan inte glädjas åt andra när jag ser hur lätt det är för dem. Fast jag vill.
De förstår inte hur mycket det tar på psyket kär man försökt såhär länge, snart 2 år för oss.. Usch! Jaja, ska vänta till äl +14, är det negativt då är det väl bara nya tag... Igen.
Håller alla tummar för dig!
Håller alla tummar! Min mens är snart över så då börja de roliga. Sista tabletten tas imorgon har sovit typ 4h på 3 dagar. Men äh, kan ta alla biverkningar bara detta funka! De har slutat sticka i äggstockarna dock men vi får väl se vad det betyder :)
Låter ju som om det är något på gång! Spännande!! :) hoppas det är på riktigt!
Jag hade väntat till BIM,om man kan hålla sig :) när är det?
Men åh, totalblankt idag på äl +11. Lär fan aldrig bli vår tur, med eller utan ägglossning :( 3 dagar till BIM men lär inte ändra på testet, 100% säker på att jag inte är gravid trots symptom.
Jag hejjar på dig! Nu tror jag att allt kan hända! För idag har jag också ägglossning!!! Vilken lycka! Jag kan titta på den glada gubben hela dagen känns det som, trodde ALDRIG att det skulle gå :)
Haha ja vi ligger på förfullt! Håll tummarna :)