• Forumvärd

    Ryssen anfaller! Eller vad tror du?

    Just nu så jagar det svenska försvaret efter vad man tror är en ubåt på svenskt vatten.
    Ryssarna har svarat och föreslår att det nog rör sig om en ubåt från Nederländerna.
    Så vad tror du?
    Vad är det som "simmar" på svenska vatten?
    Rösta och diskutera gärna i tråden Solig

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Ryssen anfaller! Eller vad tror du?
  • Anonym (Hurry)
    McStride skrev 2014-10-20 12:49:02 följande:

    Oj oj, nu är det snart dags att skicka upp alla våra 2 jas-plan!


    Då får vi skynda på för ena piloten vabbar och den andra slutar vid 16 och måste hem för han ska få en leverans från Linas matkasse.
  • Anonym (..)

    Det ställs en fråga i rubriken och en annan i tråden, och hur är "Har Sverige ett försvar?" ett svar till vilka eller vad som finns i vattnet? 

    Vilka det är har jag ingen aning om, kan vara ryssarna, kan var någon annan men inte tror jag dom planerar att anfalla. Jag tror i alla fall inte det är försvaret som är ute och plaskar. 

  • Velouria
    McStride skrev 2014-10-20 12:49:02 följande:

    Oj oj, nu är det snart dags att skicka upp alla våra 2 jas-plan!


    Anonym (Hurry) skrev 2014-10-20 12:53:11 följande:
    Då får vi skynda på för ena piloten vabbar och den andra slutar vid 16 och måste hem för han ska få en leverans från Linas matkasse.
    HAHAHAHAHAHAHA!!

    Sverige i ett nötskal. 

    JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Velouria

    Hatar Ryssland så starkt att jag väljer att tro att det är ryssen.


    JImmie Åkesson, du är Sveriges största integrationsproblem
  • Mandel

    Bara Mr Putin som vill retas lite. 
    Hade han velat inta Sverige hade han gjort det för länge sedan. Vi har ju inget att sätta emot och med stängda gränser skulle vi svälta ihjäl tämligen omgående med tanke på den låga självförsörjandegrad vi har på livsmedel


    Den vise talar om vad han ser, dåren om vad han hört.
  • Doctor Why

    Förra gången så har jag för mig att det var Sälar som gav ubåtslarm Skrattande

  • Anonym (Passionata)

    Läste nånstans: Är du orolig för att ryssen ska invadera?
    SVAR: Jag lär mig hellre ryska än arabiska.

  • Stårschan
    Mandel skrev 2014-10-20 13:57:33 följande:

    Bara Mr Putin som vill retas lite. 
    Hade han velat inta Sverige hade han gjort det för länge sedan. Vi har ju inget att sätta emot och med stängda gränser skulle vi svälta ihjäl tämligen omgående med tanke på den låga självförsörjandegrad vi har på livsmedel



    Och vad om han bara inte har haft tid, utan tänker göra det i mars? Jag ser inget roligt i den här situationen överhuvudtaget. Snarare skrämmer den mig mer än något annat gjort på mycket länge. Tyst
  • mammatill3underbara

    Är det ens lönt att diskutera den här skiten! Bara löjligt! Blir det krig så blir det och då finns det inget som vi kan göra för att stoppa det! Är det ryssen så är han 10 gånger starkare än oss om inte mer! Det finns inget vi kan göra om dom kommer! Sverige är ett klent land och kommer alltid vara! 

Svar på tråden Ryssen anfaller! Eller vad tror du?