• jesper_78

    Knullat/blivit knullad med strapon?

    Som frågan lyder; skulle du som kvinna vilja knulla en mans röv med en strapon? Och män, skulle ni vilja bli knullade av en kvinna med strapon?

    Själv tänder jag lite på tanken efter en kk föreslog det förut, men det blev inte av den gången. Skulle prova om rätt tillfälle gavs, åtminstone en gång för att prova.

    Och, tycker ni vore bögigt? Inte för att jag själv lägger någon vikt vid det, men vet att många undviker saker just av den anledningen.

    Omröstning
    Du måste logga in för att rösta eller se resultatet av omröstningen.
  • Svar på tråden Knullat/blivit knullad med strapon?
  • stockholmare

    Fantiserar om det jämt, men har svårt att lägga fram det seriöst. Vi har pratat om det men jag tror att min man tror att jag skämtar. Brukar aldrig ha svårt att säga vad jag vill annars men detta är lite känsligt. Jag vill ju typ förgripa mig på hans anal.

  • Anonym (Tjej Norrland)
    stockholmare skrev 2014-10-22 05:24:24 följande:

    Fantiserar om det jämt, men har svårt att lägga fram det seriöst. Vi har pratat om det men jag tror att min man tror att jag skämtar. Brukar aldrig ha svårt att säga vad jag vill annars men detta är lite känsligt. Jag vill ju typ förgripa mig på hans anal.


    Jag skulle kunnat skriva den raden själv. Vet inte heller hur jag ska ta upp det. Jag har gjort den en gång och skulle väldigt gärna göra det igen.
  • Anonym (Ja)

    Jag har gjort det, men jag ville inte. Det var mitt ex som ville, han tvingade mig även till andra sexuella grejer jag inte ville. När jag lämnade honom hade han packat ner strap-on-en i lådan med mina grejer. Jag ångrar att jag inte gick tillbaka och tryckte upp den i hans ansikte framför hans morsa och sa "den här ville du absolut ha, då kan du behålla den också". Istället slängde jag den.

  • Anonym (Drömmaren)
    stockholmare skrev 2014-10-22 05:24:24 följande:

    Fantiserar om det jämt, men har svårt att lägga fram det seriöst. Vi har pratat om det men jag tror att min man tror att jag skämtar. Brukar aldrig ha svårt att säga vad jag vill annars men detta är lite känsligt. Jag vill ju typ förgripa mig på hans anal.


    Har du tagit upp det mer seriöst. i stil med "Du älskling, vet du vad jag ärligt fantiserar om....?" och berätta det. Om han älskar dig så kan han i värsta fall skratta åt dig och säga att det inte e hans pryl.
  • Anonym (Tjej Norrland)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2014-10-22 19:42:52 följande:

    Har du tagit upp det mer seriöst. i stil med "Du älskling, vet du vad jag ärligt fantiserar om....?" och berätta det. Om han älskar dig så kan han i värsta fall skratta åt dig och säga att det inte e hans pryl.


    Jag kan prata rätt öppet med min man om fantasier och vi pratar även om saker vi gjort med andra. Men att säga att man har satt på en kille med strap-on, det går inte.

    Tänk om han skulle föredra det sen, och kanske tänka om och tänka män istället. Det kanske är det jag är rädd för så jag inte tar upp det. Är du man? Har du blivit påsatt och är du annorlunda i din läggning efter det?
  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Tjej Norrland) skrev 2014-10-22 20:26:37 följande:
    Jag kan prata rätt öppet med min man om fantasier och vi pratar även om saker vi gjort med andra. Men att säga att man har satt på en kille med strap-on, det går inte.

    Tänk om han skulle föredra det sen, och kanske tänka om och tänka män istället. Det kanske är det jag är rädd för så jag inte tar upp det. Är du man? Har du blivit påsatt och är du annorlunda i din läggning efter det?
    Svårt att tro att en kille som inte redan innan varit intresserad av killar skulle bli gay för att hans fru/flickvän satte på honom med en strap-on. Jag tror dock att många killar skräms över storleken (rädda att det kommer göra ont)
  • Anonym (Drömmaren)
    Anonym (Tjej Norrland) skrev 2014-10-22 20:26:37 följande:
     Har du blivit påsatt och är du annorlunda i din läggning efter det?
    Inte med strap-on men med fingrar och dildos (ja jag gillade det, men var även jag skeptisk i början)
  • Anonym (Tjej Norrland)
    Anonym (Drömmaren) skrev 2014-10-22 20:32:00 följande:

    Svårt att tro att en kille som inte redan innan varit intresserad av killar skulle bli gay för att hans fru/flickvän satte på honom med en strap-on. Jag tror dock att många killar skräms över storleken (rädda att det kommer göra ont)


    Nä, där har du nog en poäng. Vad gäller storleken så finns det ju mindre varianter.
Svar på tråden Knullat/blivit knullad med strapon?